Zobrazeno 1 - 10
of 122
pro vyhledávání: '"Social construction of knowledge"'
Autor:
Ira Mutiaraningrum, Arif Nugroho
Publikováno v:
Journal on English as a Foreign Language, Vol 10, Iss 2, Pp 315-336 (2020)
The uptake of remote learning during the COVID-19 pandemic was indispensable. Classroom activity, including English language learning, was shifted into remote learning. However, remote learning has not escaped the question regarding its role in stude
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/504408df35f648419b9a6ad70aafe679
Autor:
Çiğdem Suzan Çardak
Publikováno v:
Anadolu Üniversitesi Eğitim Fakültesi dergisi, Vol 4, Iss 1, Pp 67-87 (2020)
This study focuses onsocial construction of knowledge in asynchronous online forum discussions. Socialconstruction of knowledge and how to analyze the quality of interaction duringcomputer mediated communications (CMC) were studied for decades. Inter
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/9e704265bf41428cbc6ae3317c7c88df
Publikováno v:
Texto Livre: Linguagem e Tecnologia, Vol 14, Iss 3 (2021)
Social innovation laboratories (SIL) are spaces for the construction of knowledge where UNESCO's Sustainable Development Goals can be met. The objective of the research was to identify the most relevant studies about the social construction of knowle
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/c61f89bb9d7c4759be67e797ea9c3498
Autor:
Betlej, Alina
Publikováno v:
Edukacja - Technika - Informatyka / Education - Technology - Computer Science. VIII(1):192-198
Externí odkaz:
https://www.ceeol.com/search/article-detail?id=557907
Autor:
Bancroft, Angus1
Publikováno v:
Health, Risk & Society. Jul2000, Vol. 2 Issue 2, p237-240. 4p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
GREDOS. Repositorio Institucional de la Universidad de Salamanca
instname
instname
[EN] The social construction of knowledge developed in social innovation laboratories occurs through the open innovation approach, which is the focus of the present study. The study variables were measured with the K-Social-C questionnaire. It was ne
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::9f5ec71ab000a4ea1163c0e98f49ae26
https://hdl.handle.net/10366/150942
https://hdl.handle.net/10366/150942
Publikováno v:
Journal of Educational Technology & Society, 2007 Jan 01. 10(1), 136-147.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/jeductechsoci.10.1.136
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.