Zobrazeno 1 - 10
of 208
pro vyhledávání: '"Social Studies Teachers"'
Publikováno v:
مجلة جامعة الأنبار للعلوم الإنسانية, Vol 2023, Iss 1, Pp 891-922 (2023)
This study aimed at identifying the degree at which social studies teachers apply teaching skills in the basic stage in Al-Dhuluiya District from their perspective and the relationship of that with demographic variables. In order to achieve the study
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/d446ae8a34ec44218ca9260b3596dc17
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
South African Journal of Education, Vol 41, Iss Suppl. 2, Pp S1-S10 (2021)
The impromptu launch of the 2015 to 2022 Zimbabwean social studies curriculum invited vilifications and public outcries from parents, teachers and other key stakeholders professing numerous challenges. In this article, we report on the teachers’ re
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/f5a7f5435ff14cbaac142ae249076c59
Autor:
Mukerrem Akbulut Tas, Ismail Sanberk
Publikováno v:
Journal of Social Science Education, Vol 20, Iss 3 (2021)
• This study examined the implicit knowledge and cognitive complexity of studentteachers’ perspectives on being a citizen. • Repertory Grid Technique (RGT) can be used as an appropriate technique and tool for exploring implicit knowledge and t
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/309f19236bfc48aeaa05a3c00aca6939
Autor:
Jonsson, Emma
This study aimed to visualize how and when teachers in civics can use digital techniques and tools. A discussion concerning digital literacy took place to clarify the concept. Questions that were investigated include: - How and when can teachers work
Externí odkaz:
http://urn.kb.se/resolve?urn=urn:nbn:se:miun:diva-50561
Publikováno v:
Social Studies Research and Practice, 2018, Vol. 13, Issue 1, pp. 113-126.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/SSRP-03-2017-0011
Publikováno v:
دراسات: العلوم التربوية, Vol 47, Iss 2 (2020)
This study aims to reveal the degree of contribution of school principals to achieving the objectives of tourism education in light of the variables of gender, academic qualification and years of experience. Its sample consisted of (71) teachers of s
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/30455bfd5ce44a73a7c4f52bf3dd363c
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.