Zobrazeno 1 - 10
of 44
pro vyhledávání: '"Social Media Promotion"'
Publikováno v:
Indonesian Interdisciplinary Journal of Sharia Economics, Vol 7, Iss 2 (2024)
This research aims to find out how price and social media influence consumers' decisions to buy used cars at the Ghiffari Motor Tangerang showroom. Social media promotion is now an important component of marketing strategies in the digital era. Price
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/53acb0ac74dd48dcb34f9050012d0fed
Publikováno v:
Revista de Management Comparat International, Vol 24, Iss 5, Pp 736-744 (2023)
The COVID-19 pandemic has been an unprecedented challenge for the whole world, including the business environment. In the context of imposed restrictions and changes in consumer behavior, companies have had to re-evaluate their promotion strategies a
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/bf09e9a5dd3c42f99ab2205724cbbc89
Publikováno v:
Eurasia: Economics & Business, Vol 74, Iss 8, Pp 49-68 (2023)
The development of e-marketplaces has changed the marketing landscape for MSMEs, by presenting new opportunities through integration with social media promotion and marketing innovation. This study aims to determine the role of using e-marketplaces i
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/81fa34f0e14f477683ccc1022c3394fd
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Mariana Puspa Dewi
Publikováno v:
Jurnal Manajemen dan Profesional, Vol 2, Iss 2, Pp 26-36 (2021)
This research aims to find out and explain the effect of store atmosphere, promotion on social media and word of mouth on consumer purchasing decisions at the Habbit Eatery Coffee either partially or simultaneously. This research uses a quantitative
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/2ee7bcf8c01a4fb1b2c1cfe8dc27d1a8
Publikováno v:
Journal of Marketing and Consumer Behaviour in Emerging Markets. 10(1):49-59
Externí odkaz:
https://www.ceeol.com/search/article-detail?id=974607
Autor:
Nellyn LUTUR, Singgih SANTOSO
Publikováno v:
Expert Journal of Marketing, Vol 8, Iss 1, Pp 1-8 (2020)
Indonesia's tourism ministry is currently intensively using the online environment to promote many of Indonesia’s favorite tourism destinations. Social media tools (Facebook, Instagram etc.) are very popular in today’s Indonesia promotion tools.
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/44d0baccbfcf444d980cc13d5963a649
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
EFFECT OF CONTENT REVIEW AND PROMOTION ON BUYING INTEREST WITH PRODUCT INVOLVEMENT AS AN INTERVENING
Publikováno v:
JOURNAL OF BUSINESS STUDIES AND MANGEMENT REVIEW; Vol. 5 No. 2 (2022): JBSMR, Vol. 5 No.2, June 2022; 312-318
This research aims to explain the influence of product review content and promotions through social media on buying interest through product involvement. Sampling size was determined with the quote technique; 115 respondents were chosen from manageme