Zobrazeno 1 - 10
of 17
pro vyhledávání: '"Social Media Celebrity"'
Publikováno v:
Frontiers in Psychology, Vol 13 (2022)
This research aims to determine which dimensions of online convenience influence generation z consumers’ cognitive and affective attitudes and online impulsive buying behavior. The moderating effect of social media celebrity is also investigated to
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/83244f2b4cf24ce2bba44cc3de5950bb
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Leyla YILDIRIM, Levent ELDENİZ
Publikováno v:
Issue: 13 401-417
Yeni Medya
Yeni Medya
Gelişen teknoloji ile beraber internet ve sosyal medya kullanım oranları günden güne artmaktadır. Sosyal medya kullanımının bu denli yaygınlaşması, pazarlama anlayışı şeklini değiştirmiş ve sosyal medya pazarlamasının önemini ar
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::76b0a11bfd7f575f9fc7a5e89d3cc931
https://hdl.handle.net/11424/284660
https://hdl.handle.net/11424/284660
Publikováno v:
Volume: 7, Issue: 2 515-541
Journal of Research in Business
Journal of Research in Business
Today, companies cooperate with social media (SM) celebrities to promote their products and services, and this practice is named influencer marketing. Although the importance of parasocial interaction between followers and SM celebrities in the succe
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::61e21a86555a91f9bbce4a52ef555d2f
https://dergipark.org.tr/tr/pub/jrb/issue/74242/1125520
https://dergipark.org.tr/tr/pub/jrb/issue/74242/1125520
This study examined the emerging trend of celebrity single parenthood and its effects on the young people in Umuahia using the social media platform. The study adopted the survey research method in order to collect relevant data, while it was also an
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::f2365353b812fa90e6d375183bcb0cb9
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
İnternetin Popüler Paylaşım Alanlarında Ünlü Kültü Oluşturma Ve Fan Tüketim Kültürü Üzerine Etkileri
Autor:
Kara, Adnan
Publikováno v:
Volume: 5, Issue: 1 60-76
Artvin Çoruh Üniversitesi Uluslararası Sosyal Bilimler Dergisi
Artvin Çoruh Üniversitesi Uluslararası Sosyal Bilimler Dergisi
İnternetindünyada hızlı şekilde yayılmasıyla bu medya ortamında ortaya çıkan ünlülerbulunmaktadır. Bu ünlüler çok geniş fan kitlesine sahip olmaktadır. Fankitlesinin kendilerine özgü tüketim alışkanlıkları bulunmaktadır. Bu
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=dedup_wf_001::cbe819890c35c93b16395e7df544b0e5
https://dergipark.org.tr/tr/pub/acusbd/issue/47414/584851
https://dergipark.org.tr/tr/pub/acusbd/issue/47414/584851
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Conference
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.