Zobrazeno 1 - 10
of 11 268
pro vyhledávání: '"Social Cognitive Career theory"'
Publikováno v:
Education + Training, 2024, Vol. 66, Issue 8, pp. 1031-1054.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/ET-01-2024-0036
Autor:
Clark, Heather Griller, Hunter, Ally, Grayson, Annee, Krezmien, Michael, Mathur, Sarup R., Hall, Clayton, Sutter-Lorson, Karen
Publikováno v:
Journal of Correctional Education (1974-), 2024 Jan 01. 75(1), 68-90.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/48761715
This study aims to understand how undergraduate physics majors develop an interest in specific subfields. We examine interest formation through the lens of Social Cognitive Career Theory (SCCT) by exploring four key SCCT constructs: learning experien
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/2407.07808
Autor:
Pham, Lan Xuan1 (AUTHOR), Phan, Luc Tan2 (AUTHOR) lucpt@tdmu.edu.vn, Le, Angelina Nhat-Hanh1 (AUTHOR), Bui Ngoc Tuan, Anh3 (AUTHOR)
Publikováno v:
Entrepreneurship Research Journal. Apr2024, Vol. 14 Issue 2, p515-543. 29p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
International Journal of Adolescence and Youth, Vol 29, Iss 1 (2024)
In the intricate tapestry of the exploration stage (14–25 years), students grapple with the challenges of self-discovery, career ambiguity, and the quest for purpose. Over the last few decades, a vast body of research evidence on the utility of ‘
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/a3aa81cc4ccc4feb8cc0dd3d5bb6c804
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Duong, Cong Doanh, Nguyen, Thi Thu Thuy, Le, Thi Loan, Ngo, Thi Viet Nga, Nguyen, Chi Dung, Nguyen, Thi Dao
Publikováno v:
International Journal of Innovation Science, 2023, Vol. 16, Issue 1, pp. 61-76.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/IJIS-10-2022-0207
As students pursue a bachelor's degree in physics, they may ponder over which area to specialize in, such as theory, computation, or experiment. Often students develop preferences and dislikes, but it's unclear when this preference solidifies during
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/2306.15023