Zobrazeno 1 - 10
of 41
pro vyhledávání: '"Socher, Michaela"'
Publikováno v:
In Journal of Communication Disorders September-October 2022 99
Autor:
Socher, Michaela A.
Universiẗat, Diss., 2005--Giessen.
Externí odkaz:
http://geb.uni-giessen.de/geb/volltexte/2006/2726/index.html
http://deposit.d-nb.de/cgi-bin/dokserv?idn=980109191
http://deposit.d-nb.de/cgi-bin/dokserv?idn=980109191
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Wengelin, Åsa, Socher, Michaela, Elwér, Åsa, Ingo, Elisabeth, Andin, Josefine, Ström, Isabella
In school, children often have to read or listen to spoken language while background noise is present. However, previous studies show a negative influence of background noise on reading and listening comprehension, especially in children. These backg
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::627bd4aa074347129d0fbf7b6e10ece4
Autor:
Nilsson, Karin, Palmqvist, Lisa, Ivarsson, Magnus, Levén, Anna, Danielsson, Henrik, Annell, Marie, Schöld, Daniel, Socher, Michaela
Publikováno v:
Big Data and Cognitive Computing, Vol 5, Iss 25, p 25 (2021)
Big Data and Cognitive Computing
Volume 5
Issue 2
Big Data and Cognitive Computing
Volume 5
Issue 2
The semantic network structure is a core aspect of the mental lexicon and is, therefore, a key to understanding language development processes. This study investigated the structure of the semantic network of adolescents with intellectual disability
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=dedup_wf_001::129832c7feb3954591984200978589cf
http://urn.kb.se/resolve?urn=urn:nbn:se:liu:diva-176563
http://urn.kb.se/resolve?urn=urn:nbn:se:liu:diva-176563
Publikováno v:
Logopedics Phoniatrics Vocology; Jul2022, Vol. 47 Issue 2, p73-83, 11p
Publikováno v:
Socher, Michaela Ellis, Rachel Wass, Malin Lyxell, Björn . Comparison of Expressive Spoken Language Skills in Children With Cochlear Implants and Children With Typical Hearing. Frontiers in Psychology. 2020, 11
Frontiers in Psychology
Frontiers in Psychology
Autor:
Socher, Michaela
The usage-based model of language acquisition assumes that language is learned by its usage. General cognitive processes, especially analogical reasoning ability, are assumed to lead to the understanding of words and grammatical structures. It has be
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=dedup_wf_001::a4cbaa09bfc4ddabd16a630556f4728c
http://urn.kb.se/resolve?urn=urn:nbn:se:liu:diva-168810
http://urn.kb.se/resolve?urn=urn:nbn:se:liu:diva-168810
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.