Zobrazeno 1 - 10
of 84
pro vyhledávání: '"Sobocan, M."'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Hege, I, Sobocan, M, Anderson, L, Georg, C, Härtl, A, Jaensson, M, Knez, J, Ledinek, Z, Lison, S, Pers, M, Petreski, T, Szopa, M, Schlegel, C, Uhrmacher, L, Wagner, F, Wagner von Hoff, D, Welin, E, Wiegleb Edstrom, D
Publikováno v:
Jahrestagung der Gesellschaft für Medizinische Ausbildung (GMA); 20210916-20210917; Zürich, Schweiz; DOCV02-01 /20210915/
Background: Clinical reasoning (CR) is a fundamental and complex set of abilities health profession students have to acquire during their education. Despite the importance of clinical reasoning for the workplace and patient safety, there is still a l
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::445e444444aeb26ef235281de298239f
https://opus.bibliothek.uni-augsburg.de/opus4/files/89899/89899.pdf
https://opus.bibliothek.uni-augsburg.de/opus4/files/89899/89899.pdf
Autor:
Sobocan, M., Al Mahdawi, L., Pakiz, M., Dovnik, A., Cojan, A., Buedefeld, T., Potocnik, U., Knez, J.
Publikováno v:
Ultrasound in Obstetrics & Gynecology; Sep2024 Supplement 1, Vol. 64, p104-104, 1p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.