Zobrazeno 1 - 10
of 524
pro vyhledávání: '"Snyder, T. P."'
Autor:
Francisco Rui Cádima
Publikováno v:
Media&Jornalismo, Vol 19, Iss 34 (2019)
https://doi.org/10.14195/2183-5462_34_23
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/dc0a9db60df844ff935700b741408a8f
Autor:
Algis Povilas Kasperavičius
Publikováno v:
Lietuvos Istorijos Studijos, Vol 26 (2010)
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/def4a9bb96e44412851d510e876d62d1
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Swiggum, J. K., Rosen, R., McLaughlin, M. A., Lorimer, D. R., Heatherly, S., Lynch, R., Scoles, S., Hockett, T., Filik, E., Marlowe, J. A., Barlow, B. N., Weaver, M., Hilzendeger, M., Ernst, S., Crowley, R., Stone, E., Miller, B., Nunez, R., Trevino, G., Doehler, M., Cramer, A., Yencsik, D., Thorley, J., Andrews, R., Laws, A., Wenger, K., Teter, L., Snyder, T., Dittmann, A., Gray, S., Carter, M., McGough, C., Dydiw, S., Pruett, C., Fink, J., Vanderhout, A.
In the summer of 2012, during a Pulsar Search Collaboratory workshop, two high-school students discovered J1930$-$1852, a pulsar in a double neutron star (DNS) system. Most DNS systems are characterized by short orbital periods, rapid spin periods an
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/1503.06276
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Krause, Marcia L.
Publikováno v:
Journal of Early Intervention; July 1984, Vol. 8 Issue: 2 p189-190, 2p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.