Zobrazeno 1 - 10
of 142
pro vyhledávání: '"Snook, C."'
Publikováno v:
Innovations in Systems & Software Engineering; Dec2022, Vol. 18 Issue 4, p523-541, 19p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Snook, C, Harrison, R *
Publikováno v:
In Information and Software Technology 2001 43(4):275-283
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Scopus-Elsevier
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=dedup_wf_001::13b2fe64378a3cc51532b72a57464ee9
https://eprints.soton.ac.uk/349770/
https://eprints.soton.ac.uk/349770/
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Event-B [MAV:05] is a language for the formal specification and verification of reactive systems. The language and its RODIN toolkit represent a leading model-based technology for formal software construction. However, scalability is a major current
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od_______348::b805b7ec14b1f67518706fa5e6a0d155
https://eprints.soton.ac.uk/266827/
https://eprints.soton.ac.uk/266827/
The primary objective of software specification is to promote understanding of the system properties between stakeholders. Specification comprehensibility is essential particularly during software validation and maintenance as it permits the understa
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od_______348::a17bf4f9f1ca6e6931b2352127c2e767
https://eprints.soton.ac.uk/263323/
https://eprints.soton.ac.uk/263323/
This paper summarises two controlled experiments conducted on a model that integrates the use of semi-formal notation, the Unified Modelling Language (UML) and a formal notation, B. The experiments assessed the comprehensibility of the model, namely
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od_______348::91aa1988698ecfd71ae6b23cc8134357
https://eprints.soton.ac.uk/264426/
https://eprints.soton.ac.uk/264426/
Autor:
Scott, D., Gribble, S., Mawdesley, M., Long, G., Al-Jibouri, Saad H.S., Snook, C., Thorpe, D.
Publikováno v:
AaeE2004: creating flexible learning environments. Proceedings of the 15th annual conference of for the Australian Association for Engineering Education, 27-29 September 2004, Toowoomba, Queensland, Australia, 522-531
STARTPAGE=522;ENDPAGE=531;TITLE=AaeE2004: creating flexible learning environments. Proceedings of the 15th annual conference of for the Australian Association for Engineering Education, 27-29 September 2004, Toowoomba, Queensland, Australia
STARTPAGE=522;ENDPAGE=531;TITLE=AaeE2004: creating flexible learning environments. Proceedings of the 15th annual conference of for the Australian Association for Engineering Education, 27-29 September 2004, Toowoomba, Queensland, Australia
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=narcis______::a8c821320490cc9e90ae98ad66f375c8
https://research.utwente.nl/en/publications/eceb0abf-19e9-4c66-b40e-88fc3a85083e
https://research.utwente.nl/en/publications/eceb0abf-19e9-4c66-b40e-88fc3a85083e