Zobrazeno 1 - 10
of 284
pro vyhledávání: '"Smith NM"'
Autor:
Smith, NM
This research explores the practice of creativity as a means to illuminating the significant yet under explored concept of betweenness. It consists of a theoretical interpretation of the concept and its intersection with related concepts, augmented b
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::06b5dcc6013597cba5bd3a585c4874ef
Autor:
Cherney RL, Pandian V, Ninan A, Eastman D, Barnes B, King E, Miller B, Judkins S, Smith AE, Smith NM, Hanley J, Creutz E, Carlson M, Schneider KJ, Shever LL, Casper KA, Davidson PM, Brenner MJ
OBJECTIVE:To implement a standardized tracheostomy pathway that reduces length of stay through tracheostomy education, coordinated care protocols, and tracking patient outcomes. METHODS:The project design involved retrospective analysis of a baseline
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od_______363::efb41989e75bcea17095c334eaab7bb6
https://hdl.handle.net/10453/143142
https://hdl.handle.net/10453/143142
Autor:
Smith Nm, Charles Ak
Publikováno v:
Pediatric Surgery International. 18:295-298
The role of the pathologist in the management of neuroblastoma, in the context of the team approach to these lesions, is discussed. The importance of the provision of fresh material is stressed, and the prognostic importance of histology and ancillar
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.