Zobrazeno 1 - 10
of 41
pro vyhledávání: '"Smith, Spencer J."'
Autor:
Smith, Spencer J.
America’s public schools are diversifying. This diversification demands that teacher preparation programs prepare novice teachers with a vision of teaching that accounts for cultural difference. Scholars like Gloria Ladson-Billings have done work o
Autor:
Lindsay, Sarah E., Kelly, Mackenzie, Smith, Spencer J., Kagan, Ryland P., Ramsey, Duncan C., Yoo, Jung U.
Publikováno v:
In The Journal of Arthroplasty September 2024 39(9) Supplement 2:S246-S251
Autor:
Smith, Spencer J.
Composition instructors have investigated how students transfer writing knowledge into contexts beyond composition classrooms in higher education (e.g. Reiff, & Bawarshi, 2011; Wardle, 2012; Yancey, Robertson, & Taczak, 2014). These scholars have use
Autor:
Smith, Spencer J.
Literary scholars often delve into psychology to interpret works of fiction, but rarely has fiction been used to inform psychological theory. The primary aim of this thesis is to understand what one might be able to learn about adolescent development
Autor:
Smith, Spencer J.1 smith.7000@buckeyemail.osu.edu
Publikováno v:
Studies in Philosophy & Education. May2022, Vol. 41 Issue 3, p287-305. 19p.
Autor:
Pittman, Alexander G.-J., Dellarosa, Maretha, Pasque, Penny A., Myung-Jin Kim, Smith, Spencer J.
Publikováno v:
International Journal for the Scholarship of Teaching & Learning; 2024, Vol. 18 Issue 1, preceding p1-11, 12p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Journal of Applied Physics; 2018, Vol. 123 Issue 21, pN.PAG-N.PAG, 5p, 1 Chart, 4 Graphs
Autor:
Zusman, Natalie L., Radoslovich, Stephanie S., Smith, Spencer J., Tanski, Mary, Gundle, Kenneth R., Yoo, Jung Uck
Publikováno v:
Global Spine Journal; Mar2022, Vol. 12 Issue 2, p209-214, 6p