Zobrazeno 1 - 10
of 2 493
pro vyhledávání: '"Smith, S.J"'
Autor:
Parveen, Sahdia, Smith, S.J., Sass, C., Oyebode, Jan, Capstick, Andrea, Dennison, Alison, Surr, C.A.
Yes
The aim of this study was to establish the impact of dementia education and training on the knowledge, attitudes and confidence of health and social care staff. The study also aimed to identify the most effective features (content and pedago
The aim of this study was to establish the impact of dementia education and training on the knowledge, attitudes and confidence of health and social care staff. The study also aimed to identify the most effective features (content and pedago
Externí odkaz:
http://hdl.handle.net/10454/18616
Autor:
Surr, Claire A., Sass, C., Burnley, N., Drury, Michelle, Smith, S.J., Parveen, Sahdia, Burden, S., Oyebode, Jan
Yes
and objectives: People with dementia occupy around one quarter of general hospital beds, with concerns consistently raised about care quality. Improving workforce knowledge, skills and attitudes is a mechanism for addressing this. However li
and objectives: People with dementia occupy around one quarter of general hospital beds, with concerns consistently raised about care quality. Improving workforce knowledge, skills and attitudes is a mechanism for addressing this. However li
Externí odkaz:
http://hdl.handle.net/10454/16862
Autor:
Brown, M.R., Hands, C.L., Coello-Garcia, T., Sani, B.S., Ott, A.I.G., Smith, S.J., Davenport, R.J.
Publikováno v:
In Journal of Microbiological Methods May 2019 160:73-83
Autor:
Brown, M.R., Baptista, J.C., Lunn, M., Swan, D.L., Smith, S.J., Davenport, R.J., Allen, B.D., Sloan, W.T., Curtis, T.P.
Publikováno v:
In Water Research 1 April 2019 152:264-273
Publikováno v:
In Nuclear Inst. and Methods in Physics Research, A 11 March 2018 884:51-58
Publikováno v:
In International Journal of Nursing Studies January 2016 53:144-151
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.