Zobrazeno 1 - 10
of 47
pro vyhledávání: '"Smith, P. Sean"'
Community-based professional development initiatives have been shown to support physics faculty in their adoption of research-based instructional strategies. Hoping to better understand these initiatives' mechanisms of success, we analyze the results
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/2209.09306
Autor:
Carrier, Sarah J., Scharen, Danielle R., Hayes, Meredith, Smith, P. Sean, Bruce, Anna, Craven, Laura
Publikováno v:
Frontiers in Education; 2024, p1-15, 15p
Publikováno v:
Science and Children, 2020 Jul 01. 57(9), 60-64.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/27045278
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Davis, Elizabeth A., Palincsar, Annemarie Sullivan, Smith, P. Sean, Arias, Anna Maria, Kademian, Sylvie M.
Publikováno v:
Educational Researcher, 2017 Aug 01. 46(6), 293-304.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/44972470
Publikováno v:
Science and Children, 2017 Apr 01. 54(8), 74-80.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/26387013
Autor:
Arias, Anna Maria, Smith, P. Sean, Davis, Elizabeth A., Marino, John-Carlos, Palincsar, Annemarie S.
Publikováno v:
Journal of Science Teacher Education, 2017 Feb 01. 28(1), 11-35.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/26772235
Publikováno v:
Science Scope, 2012 Apr 01. 35(8), 26-36.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/43184612
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Smith, P. Sean
Publikováno v:
Journal of Science Teacher Education; 2020, Vol. 31 Issue 6, p601-609, 9p, 1 Diagram, 3 Charts, 2 Graphs, 1 Map