Zobrazeno 1 - 10
of 33
pro vyhledávání: '"Smith, Megan D."'
Autor:
Smith, Megan D., Tassoulas, Lambros J., Biernath, Troy A., Richman, Jack E., Aukema, Kelly G., Wackett, Lawrence P.
Publikováno v:
In Computational and Structural Biotechnology Journal 2021 19:3087-3096
Autor:
Robinson, Serina L. *, Terlouw, Barbara R., Smith, Megan D., Pidot, Sacha J., Stinear, Timothy P., Medema, Marnix H., Wackett, Lawrence P.
Publikováno v:
In Journal of Biological Chemistry 30 October 2020 295(44):14826-14839
Autor:
Chessey, Mary K., Negussie, Sara D., Smith, Megan D. Marshall, Chmielewski, Mika A., Burson, Kristen M., Duck, Alison E., Hamilton-Campos, Kathleen A., Banerjee, Amitava
Publikováno v:
AIP Conference Proceedings; 2023, Vol. 3040 Issue 1, p1-5, 5p
Autor:
Robinson, Serina L1,2,3 robi0916@umn.edu, Smith, Megan D2,3, Richman, Jack E3, Aukema, Kelly G3, Wackett, Lawrence P3 robi0916@umn.edu
Publikováno v:
Synthetic Biology (23977000). 2020, Vol. 5 Issue 1, p1-12. 12p.
Autor:
Modave, François, Guo, Yi, Bian, Jiang, Gurka, Matthew J, Parish, Alice, Smith, Megan D, Lee, Alexandra M, Buford, Thomas W
Publikováno v:
JMIR mHealth and uHealth, Vol 5, Iss 6, p e88 (2017)
BackgroundOnly one in five American meets the physical activity recommendations of the Department of Health and Human Services. The proliferation of wearable devices and smartphones for physical activity tracking has led to an increasing number of in
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/9b58a3cc4efe4639b482d5e7e5cec46f
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Bernier, Angelina, Fedele, David, Guo, Yi, Chavez, Sarah, Smith, Megan D, Warnick, Jennifer, Lieberman, Leora, Modave, François
Publikováno v:
JMIR Diabetes
Background: Diabetes self-management education is essential at the time of diagnosis. We developed the New-Onset Diabetes Educator (NODE), an animation-based educational web application for type 1 diabetes mellitus patients. Objective: Our hypothesis
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.