Zobrazeno 1 - 10
of 84
pro vyhledávání: '"Smith, Kerrie A."'
Autor:
Mouapi, Kelly Njine, Bell, Jacob D., Smith, Kerrie A., Ariëns, Robert A.S., Philippou, Helen, Maurer, Muriel C. *
Publikováno v:
In Blood 5 May 2016 127(18):2241-2248
Autor:
Avery, Craig A., Pease, Richard J., Smith, Kerrie, Boothby, May, Buckley, Helen M., Grant, Peter J., Fishwick, Colin W.G.
Publikováno v:
In European Journal of Medicinal Chemistry 15 June 2015 98:49-53
Publikováno v:
In Immunobiology December 2013 218(12):1497-1504
Autor:
Ajjan, Ramzi A., Gamlen, Toby, Standeven, Kristina F., Mughal, Salihah, Hess, Katharina, Smith, Kerrie A., Dunn, Emma J., Anwar, M. Maqsud, Rabbani, Naila, Thornalley, Paul J., Philippou, Helen *, Grant, Peter J. *
Publikováno v:
In Blood 4 July 2013 122(1):134-142
Autor:
Smith, Kerrie A., Pease, Richard J., Avery, Craig A., Brown, Jane M., Adamson, Penelope J., Cooke, Esther J., Neergaard-Petersen, Søs, Cordell, Paul A., Ariëns, Robert A.S., Fishwick, Colin W.G., Philippou, Helen, Grant, Peter J.
Publikováno v:
In Blood 14 February 2013 121(11):2117-2126
Autor:
Mackey-Smith, Kerrie1 (AUTHOR)
Publikováno v:
Australian Journal of Language & Literacy. Jun2019, Vol. 42 Issue 2, p103-115. 13p.
Autor:
Smith, Kerrie A., Adamson, Penelope J., Pease, Richard J., Brown, Jane M., Balmforth, Anthony J., Cordell, Paul A., Ariëns, Robert A.S., Philippou, Helen *, Grant, Peter J.
Publikováno v:
In Blood 24 March 2011 117(12):3460-3468
Autor:
Cornelius, Karen, Mackey-Smith, Kerrie
Publikováno v:
Issues in Educational Research; 2022, Vol. 32 Issue 3, p925-942, 18p
In recent years, an increasing body of research has focused on the impact of new and emerging digital technologies on children’s play in early childhood education. To date, much of this work has been conducted in locations that could be described a
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::dd86be777e0eb79cb7697b1948931d2c
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.