Zobrazeno 1 - 10
of 275
pro vyhledávání: '"Smith, Jessi L."'
Autor:
Smith, Jessi L., Mendez, Sylvia, Poe, Jennifer, Johnson, Camille, Willson, Dale K., Daniels, Elizabeth A., Song, Heather, Skop, Emily
Publikováno v:
Equality, Diversity and Inclusion: An International Journal, 2024, Vol. 43, Issue 9, pp. 88-102.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/EDI-01-2024-0013
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Murphy, Mary C., Mejia, Amanda F., Mejia, Jorge, Yan, Xiaoran, Cheryan, Sapna, Dasgupta, Nilanjana, Destin, Mesmin, Fryberg, Stephanie A., Garcia, Julie A., L. Haines, Elizabeth, Harackiewicz, Judith M., Ledgerwood, Alison, Moss-Racusin, Corinne A., Park, Lora E., Perry, Sylvia P., Ratliff, Kate A., Rattan, Aneeta, Sanchez, Diana T., Savani, Krishna, Sekaquaptewa, Denise, Smith, Jessi L., Taylor, Valerie Jones, Thoman, Dustin B., Wout, Daryl A., Mabry, Patricia L., Ressl, Susanne, Diekman, Amanda B., Pestilli, Franco
Publikováno v:
Proceedings of the National Academy of Sciences of the United States of America, 2020 Sep . 117(39), 24154-24164.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/26969521
Publikováno v:
Social Forces, 2019 Sep 01. 98(1), 355-380.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/26931474
Publikováno v:
Innovative Higher Education. Oct2022, Vol. 47 Issue 5, p875-893. 19p.
Publikováno v:
Equality, Diversity and Inclusion: An International Journal, 2019, Vol. 38, Issue 2, pp. 160-177.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/EDI-09-2017-0201
Autor:
Smith, Jessi L., Thoman, Dustin B.
Publikováno v:
Journal of College Science Teaching; Mar/Apr2024, Vol. 53 Issue 2, p147-153, 7p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Science, Technology, & Human Values, 2017 Sep 01. 42(5), 743-774.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/26405613