Zobrazeno 1 - 10
of 289
pro vyhledávání: '"Smith, James J."'
Publikováno v:
Evolution: Education & Outreach; 10/1/2024, Vol. 17 Issue 1, p1-15, 15p
Publikováno v:
Artificial Life XV: Proceedings of the Fifteenth International Conference on Artificial life. pp. 116 - 122. MIT Press. 2016
Written responses can provide a wealth of data in understanding student reasoning on a topic. Yet they are time- and labor-intensive to score, requiring many instructors to forego them except as limited parts of summative assessments at the end of a
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/1603.07029
Autor:
Smith, James J.
Approved for public release; distribution is unlimited
This thesis aims to examine what effect the United States policy towards militias in Iraq has on the security, stability and troop levels. Conventional wisdom regarding the imperative to eli
This thesis aims to examine what effect the United States policy towards militias in Iraq has on the security, stability and troop levels. Conventional wisdom regarding the imperative to eli
Externí odkaz:
http://hdl.handle.net/10945/4165
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
The American Biology Teacher, 2018 Feb 01. 80(2), 74-86.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/26411358
Publikováno v:
The American Biology Teacher, 2012 Feb . 74(2), 74-80.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/10.1525/abt.2012.74.2.3
Autor:
Feder, Jeffrey L., Berlocher, Stewart H., Roethele, Joseph B., Dambroski, Hattie, Smith, James J., Perry, William L., Gavrilovic, Vesna, Filchak, Kenneth E., Rull, Juan, Aluja, Martin
Publikováno v:
Proceedings of the National Academy of Sciences of the United States of America, 2003 Sep 01. 100(18), 10314-10319.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/3147713
Publikováno v:
The American Biology Teacher, 2016 Aug 01. 78(6), 516-522.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/26411093
Autor:
Hood, Glen R., Forbes, Andrew A., Powell, Thomas H. Q., Egan, Scott P., Hamerlinck, Gabriela, Smith, James J., Feder, Jeffrey L.
Publikováno v:
Proceedings of the National Academy of Sciences of the United States of America, 2015 Nov 01. 112(44), E5980-E5989.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/26465695
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.