Zobrazeno 1 - 10
of 26
pro vyhledávání: '"Smith, Grant S."'
Publikováno v:
Literacy Research & Instruction; Jul-Sep2023, Vol. 62 Issue 3, p260-279, 20p
Autor:
Smith, Grant S.1 gsmith2@bellarmine.edu, Paige, David D.1
Publikováno v:
Reading Psychology. Jan2019, Vol. 40 Issue 1, p34-69. 36p.
Autor:
Paige, David D.1 dpaige715@gmail.com, Smith, Grant S.1, Rasinski, Timothy Victor2, Rupley, William H.3, Magpuri-Lavell, Theresa4, Nichols, William D.5
Publikováno v:
Journal of Educational Research. 2019, Vol. 112 Issue 1, p110-120. 11p. 2 Diagrams, 4 Charts.
Autor:
Paige, David D.1 dpaige@bellarmine.edu, Smith, Grant S.2
Publikováno v:
Journal of Research in Reading. May2018, Vol. 41 Issue 2, p312-328. 17p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Paige, David D., Rupley, William H., Smith, Grant S., Rasinski, Timothy V., Nichols, William, Magpuri-Lavell, Theresa
Publikováno v:
Journal for educational research online 9 (2017) 2, S. 245-275
Emerging research on reading prosody, an indicator of fluent reading, is finding that it contributes to comprehension processing in students across elementary, middle, and secondary grades. In this study we measure the growth of reading prosody and c
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::fff6fed24c8e7b8ab143e60c74c680dc
Publikováno v:
Child Development Research; 3/28/2018, p1-10, 10p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Paige, David D.1 dpaige@bellarmine.edu, Smith, Grant S.1
Publikováno v:
Mathematics (2227-7390). Dec2018, Vol. 6 Issue 12, p165. 1p.
Autor:
Johnson, F. Craig, Smith, Grant S.
Publikováno v:
Quality Engineering; Jan1997, Vol. 9 Issue 3, p503-520, 18p