Zobrazeno 1 - 10
of 270
pro vyhledávání: '"Smith, Alexandria"'
Class of 2011 Abstract
OBJECTIVES: To assess the effectiveness of the institutional objectives for the Introductory to Pharmacy Practice Experience (IPPE) course at the University of Arizona, College of Pharmacy. METHODS: This observational stud
OBJECTIVES: To assess the effectiveness of the institutional objectives for the Introductory to Pharmacy Practice Experience (IPPE) course at the University of Arizona, College of Pharmacy. METHODS: This observational stud
Externí odkaz:
http://hdl.handle.net/10150/623563
http://arizona.openrepository.com/arizona/handle/10150/623563
http://arizona.openrepository.com/arizona/handle/10150/623563
Autor:
Lombardo, Joseph, Schmucker, Abigail M., Keith, Scott W., Ronghe, Ashwini, Smith, Alexandria, Ali, Ayesha S., Niazi, Muneeb, Denton, Melissa, Swartz, Kristine, Chapman, Andrew, Simone, Nicole L.
Publikováno v:
In Journal of Geriatric Oncology January 2023 14(1)
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Vigorita, Megan Wall, Smith, Alexandria, Farrelly, Matthew, Taylor, Nathaniel, Spinks, James G.
Publikováno v:
In Addictive Behaviors July 2022 130
Publikováno v:
Journal of Addictive Diseases; Oct-Dec2024, Vol. 42 Issue 4, p508-514, 7p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Delahanty, Janine, Ganz, Ollie, Bernat, Jennifer K., Trigger, Sarah, Smith, Alexandria, Lavinghouze, René, Rao, Pamela
Publikováno v:
Public Health Reports (1974-), 2020 Jan 01. 135(1), 82-89.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/26990644
Autor:
Dicker, Alison J, Lonergan, Mike, Keir, Holly R, Smith, Alexandria H, Pollock, Jennifer, Finch, Simon, Cassidy, Andrew J, Huang, Jeffrey T J, Chalmers, James D *
Publikováno v:
In The Lancet Respiratory Medicine August 2021 9(8):885-896
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.