Zobrazeno 1 - 10
of 58
pro vyhledávání: '"Smith, Alexander C. W."'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Gipson, Cassandra D., Reissner, Kathryn J., Kupchik, Yonatan M., Smith, Alexander C. W., Stankeviciute, Neringa, Hensley-Simon, Megan E., Kalivas, Peter W.
Publikováno v:
Proceedings of the National Academy of Sciences of the United States of America, 2013 May . 110(22), 9124-9129.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/42657224
Autor:
Smith, Alexander C. W., Jonkman, Sietse, DiFeliceantonio, Alexandra G., O'Connor, Richard M., Ghoshal, Soham, Romano, Michael F., Everitt, Barry J., Kenny, Paul J.
Comparatively little is known about how new instrumental actions are encoded in the brain. Using whole-brain c-Fos mapping, we show that neural activity is increased in the anterior dorsolateral striatum (aDLS) of mice that successfully learn a new l
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______2485::ef720035a08f3fe6ded334f83a0bd493
https://hdl.handle.net/10919/109530
https://hdl.handle.net/10919/109530
Autor:
Caligluri, Stephanie P. B., Howe, William M., Wills, Lauren, Smith, Alexander C. W., Ye Lei, Ball, Purva, Heyer, Mary P., Moen, Janna K., Ables, Jessica L., Elayouby, Karim S., Williams, Maya, Fillinger, Clementine, Oketokoun, Zainab, Lehmann, Vanessa E., DiFeliceantonio, Alexandra G., Johnson, Paul M., Beaumont, Kristin, Sebra, Robert P., Ibanez-Tallon, Ines, Kenny, Paul J.
Publikováno v:
Proceedings of the National Academy of Sciences of the United States of America; 11/15/2022, Vol. 119 Issue 46, p1-12, 115p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.