Zobrazeno 1 - 10
of 135
pro vyhledávání: '"Smit, E.G."'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
van Berlo, Z.M.C., van Reijmersdal, E.A., Smit, E.G., van der Laan, L.N., Jung, T., tom Dieck, M.C., Rauschnabel, P.A.
Publikováno v:
Augmented Reality and Virtual Reality ISBN: 9783030378684
Augmented reality and virtual reality: Changing realities in a dynamic world, 11-22
STARTPAGE=11;ENDPAGE=22;TITLE=Augmented reality and virtual reality
Augmented reality and virtual reality: Changing realities in a dynamic world, 11-22
STARTPAGE=11;ENDPAGE=22;TITLE=Augmented reality and virtual reality
Virtual reality (VR) has become a new playground for brands and advertisers. However, empirical evidence for the effectiveness of VR branded content is still scarce. The aim of this study is therefore to examine the effectiveness of branded content i
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Advances in Advertising Research X: Multiple Touchpoints in Brand Communication, 53-66
STARTPAGE=53;ENDPAGE=66;TITLE=Advances in Advertising Research X
European Advertising Academy ISBN: 9783658248772
STARTPAGE=53;ENDPAGE=66;TITLE=Advances in Advertising Research X
European Advertising Academy ISBN: 9783658248772
In today’s digital world, activities that were once private or shared with a group of selected others are open to public scrutiny as we leave our digital footprint when we visit websites and submit information to online services (Acquisti, Brandima
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::908a622e9de42df456eeb0d8fc1f41c5
https://dare.uva.nl/personal/pure/en/publications/consumer-view-on-personalized-advertising-overview-of-selfreported-benefits-and-concerns(1bd9f7ac-c73d-41fb-b7ed-317c7b8194b4).html
https://dare.uva.nl/personal/pure/en/publications/consumer-view-on-personalized-advertising-overview-of-selfreported-benefits-and-concerns(1bd9f7ac-c73d-41fb-b7ed-317c7b8194b4).html
Publikováno v:
Human Communication Research, 43(2), 295-314. Wiley-Blackwell
Multiscreening, the simultaneous usage of multiple screens, is a relatively understudied phenomenon that may have a large impact on media effects. First, we explored people's viewing behavior while multiscreening by means of an eye-tracker. Second, w
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=narcis______::4e7df691f78e022f2900a41f43ba920a
https://dare.uva.nl/personal/pure/en/publications/the-battle-of-the-screens-unraveling-attention-allocation-and-memory-effects-when-multiscreening(36d8a65f-9b29-4815-911d-85f1c97a4c28).html
https://dare.uva.nl/personal/pure/en/publications/the-battle-of-the-screens-unraveling-attention-allocation-and-memory-effects-when-multiscreening(36d8a65f-9b29-4815-911d-85f1c97a4c28).html
Autor:
Smit, E.G., Segijn, C.M., van de Giessen, W., Wottrich, V.M., Vandeberg, L., Voorveld, H.A.M., Zabkar, V., Eisend, M.
Publikováno v:
Advances in Advertising Research VIII: Challenges in an Age of Dis-Engagement, 197-212
STARTPAGE=197;ENDPAGE=212;TITLE=Advances in Advertising Research VIII
Advances in Advertising Research VIII ISBN: 9783658187309
STARTPAGE=197;ENDPAGE=212;TITLE=Advances in Advertising Research VIII
Advances in Advertising Research VIII ISBN: 9783658187309
People are increasingly combining multiple media simultaneously (e.g., checking Facebook while watching television, listening to the radio while reading). Simultaneously using multiple media with different screens, audio sources, and content is refer
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::b316e3d711fe1d090d2c3a8bdfb5e6ab
https://dare.uva.nl/personal/pure/en/publications/media-multitasking-and-the-role-of-task-relevance-in-background-advertising-processing(04b7e44f-594c-4b34-86ea-2da2188cdcfe).html
https://dare.uva.nl/personal/pure/en/publications/media-multitasking-and-the-role-of-task-relevance-in-background-advertising-processing(04b7e44f-594c-4b34-86ea-2da2188cdcfe).html
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.