Zobrazeno 1 - 10
of 24
pro vyhledávání: '"Smider NA"'
Autor:
Boyce, WT, Quas, J, Alkon, A, Smider, NA, Essex, MJ, Kupfer, DJ, Ablow, JC, Armstrong, JM, Goldstein, LH, Harrington, R, Kraemer, HC, Measelle, JR, Nelson, C, Steinberg, L
Publikováno v:
Boyce, WT; Quas, J; Alkon, A; Smider, NA; Essex, MJ; Kupfer, DJ; et al.(2001). Autonomic reactivity and psychopathology in middle childhood. British Journal of Psychiatry, 179(AUG.), 144-150. doi: 10.1192/bjp.179.2.144. UC San Francisco: Retrieved from: http://www.escholarship.org/uc/item/5kt1v3pt
Background: Better indicators are needed for identifying children with early signs of developmental psychopathology. Aims: To identify measures of autonomic nervous system reactivity that discriminate children with internalising and externalising beh
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od_______325::a9c34b33fb4145a6cb9fafdbdeb1b0c2
http://www.escholarship.org/uc/item/5kt1v3pt
http://www.escholarship.org/uc/item/5kt1v3pt
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.