Zobrazeno 1 - 10
of 61
pro vyhledávání: '"Smetana, Linda"'
Autor:
Lundvall, Louise, Smetana, Linda
Dynamisk motorisk talbedömning (DYMTA) är ett nyutvecklat test för diagnosticering av verbal dyspraxi. Verbal dyspraxi är termen för barn som har en nedsättning i förmågan att viljemässigt programmera motoriken vid talproduktion. Den här st
Externí odkaz:
http://urn.kb.se/resolve?urn=urn:nbn:se:uu:diva-243240
Autor:
Kline, Sonia M., Kang, Grace, Ikpeze, Chinwe H., Smetana, Linda, Myers, Joy, Raskauskas, Jenn, Scales, Roya, Tracy, Kelly N., Wall, Amanda
Publikováno v:
Teacher Education Quarterly, 2021 Jan 01. 48(1), 79-99.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/27094717
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Young, Janet R., Scales, Roya Qualls, Grisham, Dana L., Dobler, Elizabeth, Wolsey, Thomas DeVere, Smetana, Linda, Chambers, Sandra A., Ganske, Kathy, Lenski, Susan J., Yoder, Karen K.
Publikováno v:
Teacher Education Quarterly, 2017 Oct 01. 44(4), 74-97.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/90014090
Autor:
Adams, Brittany, Wilson, Nance S., Dussling, Tess, Stevens, Elizabeth Y., Van Wig, Ann, Baumann, Jennie, Yang, Shuling, Mertens, Gillian E., Bean-Folkes, Jane, Smetana, Linda
Publikováno v:
Teaching Education; Dec2023, Vol. 34 Issue 4, p367-383, 17p
Publikováno v:
The Reading Teacher, 2015 Mar 01. 68(6), 449-458.
Externí odkaz:
http://www.jstor.org/stable/24573849
Publikováno v:
Journal of Adolescent & Adult Literacy, 2009 Nov 01. 53(3), 228-240.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/25614551
Autor:
Wilson, Nance S., Smetana, Linda
Publikováno v:
Middle School Journal, 2009 Nov 01. 41(2), 20-28.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/23044806
Publikováno v:
Journal of Adolescent & Adult Literacy, 2009 May 01. 52(8), 708-718.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/27654333
Autor:
Wilson, Nance S., Adams, Brittany, Van Wig, Ann, Smetana, Linda, Yang, Shuling, Baumann, Jennie
Publikováno v:
ETSU Faculty Works.
Externí odkaz:
https://dc.etsu.edu/etsu-works-2/836