Zobrazeno 1 - 10
of 72
pro vyhledávání: '"Smeets, D.J.H."'
Publikováno v:
Children's Access to Justice: A Critical Assessment, 25-37. Cambridge – Antwerp – Chicago: Intersentia
STARTPAGE=25;ENDPAGE=37;TITLE=Children's Access to Justice: A Critical Assessment
STARTPAGE=25;ENDPAGE=37;TITLE=Children's Access to Justice: A Critical Assessment
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::2a907eedbdc5201c7482a7ce982f7b78
https://hdl.handle.net/1887/3281126
https://hdl.handle.net/1887/3281126
Publikováno v:
Thèmes et commentaires, 15-27. Paris: Dalloz
STARTPAGE=15;ENDPAGE=27;TITLE=Thèmes et commentaires
STARTPAGE=15;ENDPAGE=27;TITLE=Thèmes et commentaires
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=dedup_wf_001::045db6e39bdec92dc2fece40603f61a3
https://hdl.handle.net/1887/3281128
https://hdl.handle.net/1887/3281128
Publikováno v:
Meijers-reeks, 23-122. Nijmegen: Wolf Legal Publishers
STARTPAGE=23;ENDPAGE=122;TITLE=Meijers-reeks
STARTPAGE=23;ENDPAGE=122;TITLE=Meijers-reeks
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=narcis______::ac4e21dc2d22a2d8510007c66b79a125
http://hdl.handle.net/1887/138983
http://hdl.handle.net/1887/138983
Publikováno v:
Meijers-reeks
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=dedup_wf_001::3e6fcb642ab7caed4a5cd46d023625ad
https://hdl.handle.net/1887/138827
https://hdl.handle.net/1887/138827
Publikováno v:
Meijers-reeks, 161-234. Nijmegen: Wolf Legal Publishers
STARTPAGE=161;ENDPAGE=234;TITLE=Meijers-reeks
STARTPAGE=161;ENDPAGE=234;TITLE=Meijers-reeks
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=dedup_wf_001::5f8a00b0a48b8dc88c3d2b545e124730
http://hdl.handle.net/1887/133088
http://hdl.handle.net/1887/133088
Autor:
Smeets, D.J.H.
Publikováno v:
None
This thesis reports three studies examining how electronic storybooks contribute to young children’s literacy development. Study 1 shows that ‘reading’ e-books facilitates 4- to 6-year-olds’ vocabulary development and story comprehension. Vid
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=dedup_wf_001::2765964e54e039f8a6d520ea00fc3040
http://hdl.handle.net/1887/20363
http://hdl.handle.net/1887/20363
Autor:
Frizelle, Pauline1 p.frizelle@ucc.ie, McKean, Cristina2, Eadie, Patricia3, Ebbels, Susan4,5, Fricke, Silke6, Justice, Laura M.7, Kunnari, Sari8, Leitão, Suze9, Morgan, Angela T.10,11,12, Munro, Natalie13, Murphy, Carol‐Anne14, Storkel, Holly L.15, Van Horne, Amanda Owen16
Publikováno v:
Journal of Child Psychology. Mar2023, Vol. 64 Issue 3, p474-479. 6p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Hamilton, Lorna G.1 l.hamilton1@yorksj.ac.uk, Hayiou‐Thomas, Marianna E.2 emma.hayiou-thomas@york.ac.uk, Snowling, Margaret J.3
Publikováno v:
Journal of Research in Reading. Nov2021, Vol. 44 Issue 4, p859-881. 23p.