Zobrazeno 1 - 7
of 7
pro vyhledávání: '"Smart Tutoring System"'
Does the Use of Learning Management Systems With Hypermedia Mean Improved Student Learning Outcomes?
Autor:
María Consuelo Sáiz-Manzanares, Raúl Marticorena-Sánchez, José Francisco Díez-Pastor, César Ignacio García-Osorio
Publikováno v:
Frontiers in Psychology, Vol 10 (2019)
Learning management systems (LMSs) that incorporate hypermedia Smart Tutoring Systems and personalized student feedback can increase self-regulated learning (SRL), motivation, and effective learning. These systems are studied with the following aims:
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/dc19e5c121984738aa9ecb78df83ab64
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Kniha
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Conference
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Conference
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.