Zobrazeno 1 - 10
of 27
pro vyhledávání: '"Smalley, Matthew D."'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Smalley, Mark A.1,2 (AUTHOR) mark.a.smalley@jpl.nasa.gov, Lebsock, Matthew D.2 (AUTHOR), Teixeira, Joao1,2 (AUTHOR)
Publikováno v:
Monthly Weather Review. Nov2023, Vol. 151 Issue 11, p2977-2992. 16p.
Autor:
Smalley, Matthew D., Fehr, Walter R., Cianzio, Silvia R., Feng Han, Sebastian, Scott A., Streit, Leon G.
Publikováno v:
Crop Science; Mar/Apr2004, Vol. 44 Issue 2, p436-442, 7p, 1 Diagram, 2 Charts
Autor:
Dong, Jiantong, Zhang, Ryan Y., Sun, Na, Hu, Junhui, Smalley, Matthew D., Zhou, Anqi, Hua, Yue, Rothermich, Winston, Chen, Mengxiang, Chen, Jiayuan, Ye, Jinglei, Teng, Pai‐Chi, Qi, Dongping, Toretsky, Jeffrey A., Tomlinson, James S., Li, Mengyuan, Weiss, Paul S., Jonas, Steven J., Federman, Noah, Wu, Lily
Publikováno v:
Advanced Functional Materials; 12/1/2020, Vol. 30 Issue 49, p1-1, 1p
Autor:
Suselj, Kay1,2 (AUTHOR) kaysuselj@gmail.com, Smalley, Mark1,3 (AUTHOR), Lebsock, Matthew D.1 (AUTHOR), Kurowski, Marcin J.1 (AUTHOR), Witte, Mikael K.1,3,4 (AUTHOR), Teixeira, Joao1,3 (AUTHOR)
Publikováno v:
Journal of Advances in Modeling Earth Systems. Aug2022, Vol. 14 Issue 8, p1-38. 38p.
Publikováno v:
Geophysical Research Letters; 2/28/2024, Vol. 51 Issue 4, p1-9, 9p
Autor:
Jeong, Jong‐Hoon, Witte, Mikael K., Glenn, Ian B., Smalley, Mark, Lebsock, Matthew D., Lamer, Katia, Zhu, Zeen
Publikováno v:
Journal of Geophysical Research. Atmospheres; 10/16/2022, Vol. 127 Issue 19, p1-21, 21p
Publikováno v:
Atmospheric Chemistry & Physics; 2022, Vol. 22 Issue 12, p8197-8219, 23p
The Standard for Program Management - Fourth Edition differs from prior editions by focusing on the principles of good program management. Program activities have been realigned to program lifecycle phases rather than topics, and the first section wa