Zobrazeno 1 - 10
of 75
pro vyhledávání: '"Smalle, Eleonore"'
Publikováno v:
In Cortex October 2024 179:35-49
Autor:
Ordonez Magro, Laura, Majerus, Steve, Attout, Lucie, Poncelet, Martine, Smalle, Eleonore H.M., Szmalec, Arnaud
Publikováno v:
In Cognition January 2021 206
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Language is essential and unique to humanity and the development of human language has fascinated scientists for centuries. People vary in their language learning abilities, but a constant observation in the study of language acquisition is that it s
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::3cc83216f57e59af3a9156fb470252e9
Autor:
Smalle, Eleonore, Huettig, Falk
The (raw) datasets linked to our manuscript, entitled "Literacy improves short-term serial recall of spoken verbal but not visuospatial items - Evidence from illiterate and literate adults" and accepted for publication in Cognition (December 20 2018)
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::7fcaa8ee38d8256a33d82efe2c75b8e4
Using research from the Hebb Repetition Effect literature to optimize the learning of Multiplication Facts in children
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::78e1f4eb18188d0cd58700e069ef4f22
In the present study, we aim to test the hypothesis that cognitive fatigue may facilitate adults’ ability to implicitly pick up novel phonotactic regularities. Prior to training on the phonotactic constraint paradigm, adult participants either perf
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::73c36a2d13441bfc684dd086c195a433
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.