Zobrazeno 1 - 10
of 94
pro vyhledávání: '"Small, Jason W"'
Autor:
Frey, Andy J., Small, Jason W., Zhang, Bixi, Bates, Samantha, Kuklinski, Margaret R., Walker, Hill M., Feil, Edward G.
Publikováno v:
Research on Social Work Practice; Nov2024, Vol. 34 Issue 8, p902-911, 10p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Journal of Positive Behavior Interventions; Apr2024, Vol. 26 Issue 2, p79-88, 10p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Frey, Andy J.1 (AUTHOR) afrey@louisville.edu, Small, Jason W.2 (AUTHOR), Seeley, John R.3,4 (AUTHOR), Walker, Hill M.3,4 (AUTHOR), Feil, Edward G.2 (AUTHOR), Lee, Jon4 (AUTHOR), Lissman, Dana Cohen3 (AUTHOR), Crosby, Shantel1 (AUTHOR), Forness, Steven R.5 (AUTHOR)
Publikováno v:
Exceptional Children. Jan2022, Vol. 88 Issue 2, p205-222. 18p.
Autor:
Feil, Edward G., Small, Jason W., Seeley, John R., Walker, Hill M., Golly, Annemieke, Frey, Andy, Forness, Steven R.
Publikováno v:
Behavioral Disorders, 2016 Feb 01. 41(2), 95-106.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/26780301
First Step to Success : Applications to Preschoolers at Risk of Developing Autism Spectrum Disorders
Autor:
Frey, Andy J., Small, Jason W., Feil, Edward G., Seeley, John R., Walker, Hill M., Forness, Steven
Publikováno v:
Education and Training in Autism and Developmental Disabilities, 2015 Dec 01. 50(4), 397-407.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/26420349
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.