Zobrazeno 1 - 10
of 197
pro vyhledávání: '"Smala, A."'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Weronika Miazek, Kamila Smala, Magdalena Piskórz, Ingrid Różyło-Kalinowska, Karolina Futyma-Gąbka
Publikováno v:
Journal of Education, Health and Sport, Vol 36, Iss 1 (2023)
The aim of the study is to present two examples of twins with differences in their dentition revealed with the use of panoramic examinations. The analysis based on panoramic X-rays shows that even though the monozygotic twins share 100% of the genome
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/354f6d2428934ea08c216ee0c8037bd0
Autor:
MIAZEK, Weronika, SMALA, Kamila, PISKÓRZ, Magdalena, RÓŻYŁO-KALINOWSKA, Ingrid, FUTYMA-GĄBKA, Karolina
MIAZEK, Weronika, SMALA, Kamila, PISKÓRZ, Magdalena, RÓŻYŁO-KALINOWSKA, Ingrid & FUTYMA-GĄBKA, Karolina. The Differences in the dentition pattern in monozygotic twins based on panoramic examinations – case report on two pairs of twins.Journal
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______2659::eb64b5d856b2eb05130cdf4fd52316bf
https://zenodo.org/record/7991562
https://zenodo.org/record/7991562
Autor:
Smala, Kamila, Miazek, Weronika, Moskwa, Maria, Różyło-Kalinowska, Ingrid, Futyma-Gąbka, Karolina, Piskórz, Magdalena
Publikováno v:
Journal of Stomatology; 2023, Vol. 76 Issue 4, p287-294, 8p
Autor:
Simone Smala
Publikováno v:
Global CLIL ISBN: 9781003147374
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::51c7dd7398b0a7b520cb3664d2448fca
https://doi.org/10.4324/9781003147374-4
https://doi.org/10.4324/9781003147374-4
Publikováno v:
In Ecological Economics August 2014 104:33-49
Publikováno v:
British Journal of Sociology of Education, 2013 May 01. 34(3), 373-391.
Externí odkaz:
http://www.jstor.org/stable/43818161
Publikováno v:
Teaching English with Technology. 12(2):121-131
Externí odkaz:
https://www.ceeol.com/search/article-detail?id=277733
Autor:
Yolanda Ruiz de Zarobe, Simone Smala
Publikováno v:
Journal for the Psychology of Language Learning. 2:20-35
This article contrasts two studies that focus on language learning strategies (Study 1) and strategy instruction (Study 2) in CLIL programs. Drawing from the literature on language learning strategies and strategy instruction, we propose a theoretica
Publikováno v:
In Journal of Economic Dynamics and Control 2011 35(6):935-946