Zobrazeno 1 - 10
of 26
pro vyhledávání: '"Slotta, Jim"'
Autor:
Amundrud, Anja, Smørdal, Ole, Zhang, Jianwei, Chen, Mei-Hwa, Kalir, Remi, Chen, Bodong, Chang, Yu-Hui, Groos, David, Wiebe, Joel, Slotta, Jim, Hod, Yotam
Publikováno v:
Amundrud, Anja Smørdal, Ole Zhang, Jianwei Chen, Mei-Hwa Kalir, Remi Chen, Bodong Chang, Yu-Hui Groos, David Wiebe, Joel Slotta, Jim Hod, Yotam . Advancing technology environments for learning communities. Proceedings of the 14th International Conference on Computer-Supported Collaborative Learning - CSCL 2021. 2021, 239-248. Bochum, Germany: International Society of the Learning Sciences, Inc.
Teachers as participatory designers: two case studies with technology-enhanced learning environments
Publikováno v:
Instructional Science, 2015 Mar 01. 43(2), 203-228.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/43575284
Publikováno v:
Educational Technology, 2006 May 01. 46(3), 54-68.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/44429303
Autor:
Slotta, Jim
Publikováno v:
Educational Technology, 2002 Sep 01. 42(5), 15-20.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/44428775
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
International Journal of Educational Technology in Higher Education; 7/30/2021, Vol. 18, p1-19, 19p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Korsager, Majken Jorde, Doris Slotta, Jim . Global Climate Exchange: Peer collaboration in a “Global classroom”. NorDiNa : Nordic Studies in Science Education. 2014, 1(1), 105-120
NorDiNa : Nordic Studies in Science Education
NorDiNa : Nordic Studies in Science Education
Externí odkaz:
http://hdl.handle.net/10852/41512
https://www.duo.uio.no/bitstream/handle/10852/41512/2/538-3941-1-PB.pdf
https://www.duo.uio.no/bitstream/handle/10852/41512/2/538-3941-1-PB.pdf