Zobrazeno 1 - 10
of 99
pro vyhledávání: '"Slotta, J.D."'
Autor:
Mercier, E., Fong, C., Cober, R., Slotta, J.D., Forssell, K.S., Isreal, M., Joyce-Gibbons, A., Rummel, N.
Publikováno v:
Lindwall, O. & Häkkinen, P. & Koschman, T. & Tchounikine, P. & Ludvigsen, S. (Eds.). (2015). Exploring the material conditions of learning : the Computer Supported Collaborative Learning (CSCL) Conference 2015. Gothenburg: International Society of the Learning Sciences (ISLS), pp. 599-606
Designing tools for teachers to orchestrate computer supported collaborative learning activities in their classrooms requires that attention be paid to the range of roles and activities a teacher must take throughout the process. Drawing on the Imple
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od_______328::116a1654122bd053ef8766d1f8914eb5
http://dro.dur.ac.uk/16944/
http://dro.dur.ac.uk/16944/
Autor:
Wecker, C., Lazonder, Adrianus W., Chiu, J.L., Madeira, C., Slotta, J.D., Mulder, Y.G., de Jong, Ton, Rachel, A., Wiesner, H., Heran-Dorr, E., Fischer, F., Reimann, P.
Publikováno v:
STARTPAGE=17;ENDPAGE=24;TITLE=10th International Conference of the Learning Sciences: The Future of Learning, ICLS 2012-Proceedings, vol. 2
Prior knowledge is one of the most important factors for learning. During the iterative cycles of inquiry learning, learners' prior domain knowledge is modified, refined, and further developed, provided that learners act upon self-assessments of thei
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=narcis______::58aef2c4a79143ce74848aed5de24924
https://research.utwente.nl/en/publications/6657f3e0-ecad-45dc-a8a5-8d624c5c4fd1
https://research.utwente.nl/en/publications/6657f3e0-ecad-45dc-a8a5-8d624c5c4fd1
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Conference
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Conference
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Conference
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Conference
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Conference
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.