Zobrazeno 1 - 10
of 113
pro vyhledávání: '"Slooff, CJ"'
Publikováno v:
Journal of Advanced Nursing, 24(3), 473-478. Wiley
We examined the influence of an educational programme on nurses' level of expressed emotion (EE), on ward climate and on social functioning and psychopathology of hospitalized schizophrenic patients. Nurses and patients were from long-stay wards of s
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=narcis______::511fd805f185fb513a77fc7d5628bb52
https://research.rug.nl/en/publications/b1f294b5-92bf-43b8-8bed-0f1bacdb6f47
https://research.rug.nl/en/publications/b1f294b5-92bf-43b8-8bed-0f1bacdb6f47
Publikováno v:
Social Psychiatry and Psychiatric Epidemiology, 31(5), 308-308. SPRINGER HEIDELBERG
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=narcis______::e8ade562eeb08e897bc53e0b124b1efa
https://research.rug.nl/en/publications/5f9b4793-4e18-48e6-a2ae-7b73c298814f
https://research.rug.nl/en/publications/5f9b4793-4e18-48e6-a2ae-7b73c298814f
Autor:
FLENTGE, F, SLOOFF, CJ
Publikováno v:
Acta Neuropsychiatrica, 7(2), 67-69. Cambridge University Press
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=narcis______::c481707a497f032e1205a48d58eb62d5
https://research.rug.nl/en/publications/aa432a52-c458-4bbf-a5fb-e46b94ec62de
https://research.rug.nl/en/publications/aa432a52-c458-4bbf-a5fb-e46b94ec62de
Publikováno v:
Biological Psychiatry, 29(7), 629-634. ELSEVIER SCIENCE INC
We investigated whether the lack of therapeutic response to long-term and adequate neuroleptic treatment was due to a failure to achieve a blockade of cerebral dopamine receptors. Six chronic schizophrenic and medicated patients (DSM-III-R diagnosis,
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=narcis______::0e2a644cd4f55b836ec2e05c577a59de
https://research.rug.nl/en/publications/e1cd17cc-255b-4d35-a1ca-35e9b35cfa39
https://research.rug.nl/en/publications/e1cd17cc-255b-4d35-a1ca-35e9b35cfa39
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.