Zobrazeno 1 - 10
of 44
pro vyhledávání: '"Sloan, Elise"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Sloan, Elise, Hall, Kate, Simpson, Angela, Youssef, George J., Moulding, Richard, Mildred, Helen, Staiger, Petra K.
Publikováno v:
In Cognitive and Behavioral Practice August 2018 25(3):427-441
Autor:
Sloan, Elise, Hall, Kate, Moulding, Richard, Bryce, Shayden, Mildred, Helen, Staiger, Petra K.
Publikováno v:
In Clinical Psychology Review November 2017 57:141-163
Publikováno v:
In Journal of Psychiatric Research April 2016 75:91-106
Autor:
Sloan, Elise1,2 elise.sloan@deakin.edu.au, Moulding, Richard1,2, Weiner, Carlye3, Dowling, Rose‐Mary3, Hall, Kate1,2
Publikováno v:
Psychology & Psychotherapy: Theory, Research & Practice. Jun2021, Vol. 94 Issue 2, p322-340. 19p. 2 Diagrams, 3 Charts.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Evidence-based interventions for vulnerable young people have traditionally focused on discrete problems such as drugs used (e.g. methamphetamine) or mental health disorders (e.g. depression) and encounter multiple implementation barriers because the
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::bb477fa39079157021742c006ccc5f33
Autor:
Sloan, Elise1 (AUTHOR) elise.sloan@deakin.edu.au, Hall, Kate1,2,3 (AUTHOR), Youssef, George J.1,2,4 (AUTHOR), Moulding, Richard1 (AUTHOR), Mildred, Helen1 (AUTHOR), Staiger, Petra K.1,2 (AUTHOR)
Publikováno v:
Cognitive Therapy & Research. Aug2019, Vol. 43 Issue 4, p769-780. 12p. 2 Charts, 3 Graphs.
Publikováno v:
Theses and Dissertations.
The present study examined the perceptions of assertiveness, limited to the situation of ability to refuse requests, by assertive and nonassertive subjects as they rated assertive and nonassertive encoders. Gender differences were also assessed. Subj
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.