Zobrazeno 1 - 10
of 24
pro vyhledávání: '"Slijepčević, Senka"'
Publikováno v:
DHS-Društvene i humanističke studije: časopis Filozofskog fakulteta u Tuzli / DHS-Social Sciences and Humanities: Journal of the Faculty of Humanities and Social Sciences. XXII(22):319-339
Externí odkaz:
https://www.ceeol.com/search/article-detail?id=1118144
Autor:
Slijepčević, Senka, Zuković, Slađana
Publikováno v:
Zbornik odseka za Pedagogiju / Journal of Department of Pedagogy. (31):9-23
Externí odkaz:
https://www.ceeol.com/search/article-detail?id=1078823
Autor:
Slijepčević, Senka, Zuković, Slađana
Publikováno v:
Годишњак Филозофског факултета у Новом Саду / Annual Review of the Faculty of Philosophy. 44(2):117-129
Externí odkaz:
https://www.ceeol.com/search/article-detail?id=820405
Autor:
Zuković Slađana, Slijepčević Senka
Publikováno v:
Zbornik Instituta za pedagoška istraživanja, Vol 51, Iss 1, Pp 198-237 (2019)
The paper starts from the point of view on the necessity and importance of continuous improvement of the school counsellor competences for the effective counselling in schools. In this framework, a survey was conducted aimed at examining the opini
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/bc33146e2bc64aaaa9e13f00524c6c2b
Publikováno v:
Zbornik odseka za Pedagogiju / Journal of Department of Pedagogy. (26):157-174
Externí odkaz:
https://www.ceeol.com/search/article-detail?id=613263
Publikováno v:
Годишњак Филозофског факултета у Новом Саду / Annual Review of the Faculty of Philosophy. 42(2):289-302
Externí odkaz:
https://www.ceeol.com/search/article-detail?id=718329
Publikováno v:
Годишњак Филозофског факултета у Новом Саду / Annual Review of the Faculty of Philosophy. 41(2):233-246
Externí odkaz:
https://www.ceeol.com/search/article-detail?id=537575
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Zuković, Slađana, Slijepčević, Senka
Publikováno v:
Nastava i vaspitanje / Studies in Teaching and Education. 64(2):239-254
Externí odkaz:
https://www.ceeol.com/search/article-detail?id=1047759
Publikováno v:
Zbornik Radova Filozofskog Fakulteta u Prištini, Vol 2015, Iss 45-4, Pp 137-152 (2015)
This paper starts from the analysis of the connection between the development of post informatics society with modern pedagogical theory and practice. On the one hand, modern man is faced with great challenges and problems of today's post informatics
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/66c59640bc25445da6702c9dda0096ee