Zobrazeno 1 - 10
of 665
pro vyhledávání: '"Sleegers, P. J. C."'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Pedagogische Studien; 2023, Vol. 100 Issue 1, p1-34, 34p
Publikováno v:
Reading Psychology; May-Jun2021, Vol. 42 Issue 4, p323-363, 41p
Autor:
Bonthrone, Alexandra F.1 (AUTHOR), Kyriakopoulou, Vanessa1 (AUTHOR), Mason, Luke2 (AUTHOR), Chew, Andrew1 (AUTHOR), Falconer, Shona1 (AUTHOR), Kelly, Christopher J.1 (AUTHOR), Simpson, John3 (AUTHOR), Pushparajah, Kuberan3 (AUTHOR), Johnson, Mark H.4,5 (AUTHOR), Edwards, A. David1 (AUTHOR), Nosarti, Chiara1,6 (AUTHOR), Jones, Emily J. H.5 (AUTHOR), Counsell, Serena J.1 (AUTHOR) serena.counsell@kcl.ac.uk
Publikováno v:
JCPP Advances. Sep2024, Vol. 4 Issue 3, p1-12. 12p.
Autor:
BAYKAN, Ruhi ruhibaykan94@gmail.com, BALKAR, Betül1 b.balkar@gmail.com
Publikováno v:
Adıyaman Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitisü Dergisi. agu2024, Vol. 17 Issue 47, p100-135. 36p.
Autor:
Belay, Sintayehu1 (AUTHOR) sintbelay86@gmail.com, Melesse, Tadesse2 (AUTHOR)
Publikováno v:
SAGE Open. Jul-Sep2024, Vol. 14 Issue 3, p1-17. 17p.
Autor:
Ehlert, Mareike1 (AUTHOR) mareike.ehlert@uni-muenster.de, Souvignier, Elmar1 (AUTHOR)
Publikováno v:
SAGE Open. Jul-Sep2024, Vol. 14 Issue 3, p1-12. 12p.
Publikováno v:
AERA Annual Meeting 2010
Scopus-Elsevier
Teachers College Record, 113(9), 1983-2017. Teachers College Record
Scopus-Elsevier
Teachers College Record, 113(9), 1983-2017. Teachers College Record
Background/Context: Similar to the United States, government efforts to improve education in the Netherlands are focused on innovation and the development of collaborative structures to support the generation of new knowledge. However, empirical evid
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=dedup_wf_001::5d21c28de82722f05e4505f2fd04a0b9
https://research.utwente.nl/en/publications/ties-with-potential-social-network-structure-and-innovative-climate-in-dutch-schools(0fa87f37-c059-4088-bd3a-185b4bbe6c5b).html
https://research.utwente.nl/en/publications/ties-with-potential-social-network-structure-and-innovative-climate-in-dutch-schools(0fa87f37-c059-4088-bd3a-185b4bbe6c5b).html
Autor:
KHADIJA, Hiba1 hibahad@gmail.com, BIBU, Nicolae2 nicubibu@yahoo.com, SALA, Diana3 diana.sala@e-uvt.ro, DORIN, Martin4 dorin.martin@gmail.com
Publikováno v:
Review of International Comparative Management / Revista de Management Comparat International. Oct2024, Vol. 25 Issue 4, p638-651. 14p.