Zobrazeno 1 - 10
of 258
pro vyhledávání: '"Slater, Howard"'
Autor:
Whitlam, John B. *, Ling, Ling, Skene, Alison, Kanellis, John, Ierino, Francseco L., Slater, Howard R., Bruno, Damien L., Power, David A.
Publikováno v:
In American Journal of Transplantation April 2019 19(4):1037-1049
Autor:
Slater, Howard James
Simulation is a powerful tool for developing electric drive systems. Simulations allow the designer to experiment with control algorithms and hardware systems in a safe environment. To this end simulation is becoming increasingly popular. On'-line si
Externí odkaz:
http://ethos.bl.uk/OrderDetails.do?uin=uk.bl.ethos.321260
Autor:
Amor, David J., Bentley, Karen, Ryan, Jacinta, Perry, Jo, Wong, Lee, Slater, Howard, Kunkel, Louis M.
Publikováno v:
Proceedings of the National Academy of Sciences of the United States of America, 2004 Apr . 101(17), 6542-6547.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/3372119
Autor:
Slater, Howard L.
Publikováno v:
Leonardo, 1975 Oct 01. 8(4), 313-316.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/1573009
Autor:
Baker, Emma, Arpone, Marta, Aliaga, Solange, Bretherton, Lesley, Kraan, Claudine, Bui, Minh, Slater, Howard, Ling, Ling, Francis, David, Hunter, Matthew, Elliott, Justine, Rogers, Carolyn, Field, Michael, Cohen, Jonathan, Cornish, Kim, Maria, Lorena Santa, Faundes, Victor, Curotto, Bianca, Morales, Paulina, Trigo, Cesar, Salas, Isabel, Alliende, Angelica, Amor, David, Godler, David
Table S1. Comparison between males and females intellectual functioning (standard) scores. Table S2. Comparison between FM-only males with complete and incomplete FMR1 mRNA silencing on intellectual functioning (corrected) scores and autism features.
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::5adf9433c3605f9485e80a0eac5943ba
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.