Zobrazeno 1 - 10
of 42
pro vyhledávání: '"Slade, Teri"'
Autor:
Slade, Teri
Body Mapping has emerged among movement education techniques as one of the only somatic methods to focus specifically on musicians. Little research has been conducted to determine what changes, if any, participants in Body Mapping workshops experienc
Externí odkaz:
http://hdl.handle.net/10393/37593
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Slade, Teri1 (AUTHOR) tslade@ualberta.ca, Gross, Douglas P.1 (AUTHOR), Niwa, Laura1 (AUTHOR), McKillop, Ashley B.1 (AUTHOR), Guptill, Christine2 (AUTHOR)
Publikováno v:
International Journal of Social Research Methodology. Nov 2021, Vol. 24 Issue 6, p727-738. 12p. 3 Diagrams, 1 Chart.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Supplemental material, sj-docx-1-cjo-10.1177_00084174221145823 for Losing Life's Sparkle: Experiences of Canadian Choral Musicians During the COVID-19 Pandemic by Mary Jo A. Lozano, Stephanie L. Churcher, Madison J. Kirchner and Teri M. Slade in Cana
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::79bd9d58d4d93242f6afed878dd3bee2
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Slade, Teri1 (AUTHOR) teri.slade@uottawa.ca, Comeau, Gilles1 (AUTHOR), Russell, Donald2 (AUTHOR)
Publikováno v:
Journal of New Music Research. Aug2020, Vol. 49 Issue 4, p362-372. 11p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.