Zobrazeno 1 - 10
of 31
pro vyhledávání: '"Skuban, Emily"'
Autor:
Skuban, Emily Pierce Moye
Research has consistently documented the association between language deficits in childhood and later social-emotional adjustment, particularly behaviors associated with ADHD and impaired social competencies (Gallagher, 1999; Hummel & Prizant, 1993;
Autor:
Skuban, Emily Moye
Dyadic synchrony has been broadly conceptualized as the quality of the parent-child dyadic relationship from infancy to the school-age period. It has been theorized as a molar construct that captures features of parent-child interaction that are beyo
Linking Changes in Couple Functioning and Parenting Among Couple Relationship Education Participants
Autor:
Adler-Baeder, Francesca, Calligas, Alexa, Skuban, Emily, Keiley, Margaret, Ketring, Scott, Smith, Thomas
Publikováno v:
Family Relations, 2013 Apr 01. 62(2), 284-297.
Externí odkaz:
http://www.jstor.org/stable/43695345
Publikováno v:
In Infant Behavior and Development 2006 29(3):423-434
Publikováno v:
In Journal of the American Academy of Child & Adolescent Psychiatry July 2001 40(7):811-819
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.