Zobrazeno 1 - 10
of 24
pro vyhledávání: '"Skuballa, Irene T."'
Publikováno v:
In Learning and Instruction April 2018 54:35-46
Autor:
Stracke, Christian M.1 christian.stracke@ou.nl, Skuballa, Irene T.2
Publikováno v:
TEM Journal. May2021, Vol. 10 Issue 2, p483-487. 5p.
Publikováno v:
Skuballa, I T & Jarodzka, H 2022, Professional Vision at the Workplace Illustrated by the Example of Teachers : An Overview of Most Recent Research Methods and Findings . in C Harteis, D Gijbels & E Kyndt (eds), Research Approaches on Workplace Learning : Insights from a Growing Field . 1 edn, Springer, Cham, Cham, Professional and Practice-based Learning, vol. 31, pp. 117-136 . https://doi.org/10.1007/978-3-030-89582-2_5
Research Approaches on Workplace Learning ISBN: 9783030895815
Research Approaches on Workplace Learning: Insights from a Growing Field, 117-136
ISSUE=1;STARTPAGE=117;ENDPAGE=136;TITLE=Research Approaches on Workplace Learning
Research Approaches on Workplace Learning ISBN: 9783030895815
Research Approaches on Workplace Learning: Insights from a Growing Field, 117-136
ISSUE=1;STARTPAGE=117;ENDPAGE=136;TITLE=Research Approaches on Workplace Learning
Expertise is marked by outstanding performance of a person in a specific area or profession. In many professions, the level of expertise is also reflected in his or her professional vision. That is, a person’s ability to detect relevant elements in
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::12a68548753daffb685b442e4a4141cd
https://hdl.handle.net/1820/2da1bd35-c75e-4aa4-9796-de57d89e077f
https://hdl.handle.net/1820/2da1bd35-c75e-4aa4-9796-de57d89e077f
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Renkl, Alexander1 renkl@psychologie.unifreiburg.de, Skuballa, Irene T.1 irene.skuballa@uni-tuebingen.de, Schwonke, Rolf1 schwonke@psychologie.uni-freiburg.de, Harr, Nora1 harr@psychologie.unifreiburg.de, Leber, Jasmin1 jasmin.leber@psychologie.uni-freiburg.de
Publikováno v:
Educational Technology & Society. Oct2015, Vol. 18 Issue 4, p185-198. 14p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Skuballa, Irene T.1 (AUTHOR) skuballa@psychologie.uni‐freiburg.de, Schwonke, Rolf1 (AUTHOR), Renkl, Alexander1 (AUTHOR)
Publikováno v:
Applied Cognitive Psychology. Nov/Dec2012, Vol. 26 Issue 6, p840-847. 8p. 3 Diagrams, 1 Chart.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Leber, Jasmin, Skuballa, Irene T.
Publikováno v:
Rummler, Klaus [Hrsg.]: Lernräume gestalten-Bildungskontexte vielfältig denken. Münster u.a. : Waxmann 2014, S. 579-591.-(Medien in der Wissenschaft; 67)
Rummler, Klaus [Hrsg.]: Lernräume gestalten - Bildungskontexte vielfältig denken. Münster u.a. : Waxmann 2014, S. 579-591. - (Medien in der Wissenschaft; 67)
Beim Lernen mit Multimedia werden Lernende mit einer Vielzahl an Informationen in un
Beim Lernen mit Multimedia werden Lernende mit einer Vielzahl an Informationen in un
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::7bd2ec51c57591434601959f87794857
http://www.pedocs.de/volltexte/2015/10117/pdf/Lernraeume_gestalten_2014_Leber_Skuballa_Lernraeume_adaptiv_gestalten.pdf
http://www.pedocs.de/volltexte/2015/10117/pdf/Lernraeume_gestalten_2014_Leber_Skuballa_Lernraeume_adaptiv_gestalten.pdf
Autor:
Skuballa, Irene T., Renkl, Alexander
Publikováno v:
Skuballa, Irene T.; & Renkl, Alexander. (2014). A Non-Verbal Pre-Training Based on Eye Movements to Foster Comprehension of Static and Dynamic Learning Environments. Proceedings of the Cognitive Science Society, 36(36). Retrieved from: http://www.escholarship.org/uc/item/11m764jc
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od_______325::843a50405521957d8ed6dfa1bca0d1cc
http://www.escholarship.org/uc/item/11m764jc
http://www.escholarship.org/uc/item/11m764jc