Zobrazeno 1 - 10
of 33
pro vyhledávání: '"Skuballa, Irene"'
Publikováno v:
TEM Journal. 10(2):483-487
Externí odkaz:
https://www.ceeol.com/search/article-detail?id=953357
Publikováno v:
In Learning and Instruction April 2018 54:35-46
Autor:
Stracke, Christian M.1 christian.stracke@ou.nl, Skuballa, Irene T.2
Publikováno v:
TEM Journal. May2021, Vol. 10 Issue 2, p483-487. 5p.
Autor:
Jarodzka, Halszka1 (AUTHOR) halszka.jarodzka@ou.nl, Skuballa, Irene1 (AUTHOR), Gruber, Hans2,3 (AUTHOR)
Publikováno v:
Educational Psychology Review. Mar2021, Vol. 33 Issue 1, p1-10. 10p. 1 Diagram.
Publikováno v:
Skuballa, I T & Jarodzka, H 2022, Professional Vision at the Workplace Illustrated by the Example of Teachers : An Overview of Most Recent Research Methods and Findings . in C Harteis, D Gijbels & E Kyndt (eds), Research Approaches on Workplace Learning : Insights from a Growing Field . 1 edn, Springer, Cham, Cham, Professional and Practice-based Learning, vol. 31, pp. 117-136 . https://doi.org/10.1007/978-3-030-89582-2_5
Research Approaches on Workplace Learning ISBN: 9783030895815
Research Approaches on Workplace Learning: Insights from a Growing Field, 117-136
ISSUE=1;STARTPAGE=117;ENDPAGE=136;TITLE=Research Approaches on Workplace Learning
Research Approaches on Workplace Learning ISBN: 9783030895815
Research Approaches on Workplace Learning: Insights from a Growing Field, 117-136
ISSUE=1;STARTPAGE=117;ENDPAGE=136;TITLE=Research Approaches on Workplace Learning
Expertise is marked by outstanding performance of a person in a specific area or profession. In many professions, the level of expertise is also reflected in his or her professional vision. That is, a person’s ability to detect relevant elements in
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::12a68548753daffb685b442e4a4141cd
https://hdl.handle.net/1820/2da1bd35-c75e-4aa4-9796-de57d89e077f
https://hdl.handle.net/1820/2da1bd35-c75e-4aa4-9796-de57d89e077f
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Renkl, Alexander1 renkl@psychologie.unifreiburg.de, Skuballa, Irene T.1 irene.skuballa@uni-tuebingen.de, Schwonke, Rolf1 schwonke@psychologie.uni-freiburg.de, Harr, Nora1 harr@psychologie.unifreiburg.de, Leber, Jasmin1 jasmin.leber@psychologie.uni-freiburg.de
Publikováno v:
Educational Technology & Society. Oct2015, Vol. 18 Issue 4, p185-198. 14p.
Autor:
Maehler, Débora B., Schmidt-Denter, Ulrich, Skuballa, Irene, Cetin, Eda, Pöhls, Katharina, Stuppy, Anika, Bergmann, Jana, Kacharava, Tea, Gogodze, Nino
Publikováno v:
1, Forschungsbericht zum Projekt "Identität und Akkulturation von Migranten", 104
Der vorliegende Bericht enthält eine Einführung in das laufende Forschungsprojekt "Identität und Akkulturation von Migranten", in welchem vor allem der Stellenwert der Einbürgerung als Integrationsmaßnahme untersucht wird. Der Bericht stellt die
Externí odkaz:
http://www.ssoar.info/ssoar/handle/document/2772
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Skuballa, Irene T.1 (AUTHOR) skuballa@psychologie.uni‐freiburg.de, Schwonke, Rolf1 (AUTHOR), Renkl, Alexander1 (AUTHOR)
Publikováno v:
Applied Cognitive Psychology. Nov/Dec2012, Vol. 26 Issue 6, p840-847. 8p. 3 Diagrams, 1 Chart.