Zobrazeno 1 - 10
of 35
pro vyhledávání: '"Skott, Charlotte Krog"'
Autor:
Skott, Charlotte Krog
Publikováno v:
International Journal for Lesson & Learning Studies, 2022, Vol. 12, Issue 1, pp. 65-77.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/IJLLS-03-2022-0038
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Skott, Charlotte Krog, Møller, Hanne
Publikováno v:
In Teaching and Teacher Education January 2020 87
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Skott, Charlotte Krog, Møller, Hanne
Publikováno v:
International Journal for Lesson and Learning Studies, 2017, Vol. 6, Issue 3, pp. 216-232.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/IJLLS-10-2016-0041
Publikováno v:
Jensen, E O & Skott, C K 2022, ' How Can the Use of Digital Games in Mathematics Education Promote Students’ Mathematical Reasoning? A Qualitative Systematic Review ', Digital Experiences in Mathematics Education, vol. 8, no. 2, pp. 183-212 . https://doi.org/10.1007/s40751-022-00100-7
In this article, we conduct a qualitative systematic review of studies examining the use of digital games to promote students’ mathematical reasoning in primary and lower secondary schools. Digital games now have a prominent role in students’ lei
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=dedup_wf_001::6bee0d7a6290d4d13d374056a0c58076
https://vbn.aau.dk/da/publications/8d72ddd7-8760-4534-833d-5e8feb647b14
https://vbn.aau.dk/da/publications/8d72ddd7-8760-4534-833d-5e8feb647b14
Autor:
Skott, Charlotte Krog
Publikováno v:
International Journal for Lesson and Learning Studies; May 2022, Vol. 12 Issue: 1 p65-77, 13p
This chapter reports on the work of Working Group 4 and focuses on the integration of digital resources into mathematics teaching and learning practices. There are five central sections, focusing on, instrumental genesis, instrumental orchestration,
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______2127::bfe70a922d312a2fee50cc17130fdae5
https://pergamos.lib.uoa.gr/uoa/dl/object/uoadl:3183406
https://pergamos.lib.uoa.gr/uoa/dl/object/uoadl:3183406