Zobrazeno 1 - 10
of 24
pro vyhledávání: '"Sklad, Marcin"'
Autor:
Goldberg, Jochem M., Sklad, Marcin, Elfrink, Teuntje R., Schreurs, Karlein M. G., Bohlmeijer, Ernst T., Clarke, Aleisha M.
Publikováno v:
European Journal of Psychology of Education, 2019 Oct 01. 34(4), 755-782.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/48698248
Autor:
Sklad, Marcin, Diekstra, Rene
Publikováno v:
In Procedia - Social and Behavioral Sciences 7 February 2014 112:710-718
Publikováno v:
Contemporary School Psychology (Springer Science & Business Media B.V.); Jun2022, Vol. 26 Issue 2, p248-262, 15p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
SKLAD, MARCIN1 (AUTHOR), DIEKSTRA, RENÉ1 (AUTHOR), RITTER, MONIQUE DE1 (AUTHOR), BEN, JEHONATHAN1 (AUTHOR), GRAVESTEIJN, CAROLIEN2 (AUTHOR)
Publikováno v:
Psychology in the Schools. Nov2012, Vol. 49 Issue 9, p892-909. 18p. 7 Charts.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Oomen, Barbara, Sklad, Marcin, Friedman, John, Park, E., Dep Rechtsgeleerdheid (external) - Roosevelt Academy
Publikováno v:
Higher Education, 72. Springer Netherlands
Over the past decades, more and more institutions of higher learning have developed programs destined to educate students for global citizenship. Such efforts pose considerable challenges: conceptually, pedagogically and from the perspective of impac
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::ad57bdab89bd2eae84ac1315266311af
https://dspace.library.uu.nl/handle/1874/338015
https://dspace.library.uu.nl/handle/1874/338015
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Sklad, Marcin1,2 m.sklad@ucr.nl, Park, Eri1,2
Publikováno v:
Peace & Conflict. Nov2017, Vol. 23 Issue 4, p432-437. 6p.