Zobrazeno 1 - 10
of 395
pro vyhledávání: '"Skinner, Ann"'
Autor:
Skinner, Ann T., Golonka, Megan, Godwin, Jennifer, Kwiatek, Sarah, Sweitzer, Maggie, Hoyle, Rick H.
Publikováno v:
In Addictive Behaviors December 2024 159
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Zietz, Susannah, Lansford, Jennifer E., Liu, Qin, Long, Qian, Oburu, Paul, Pastorelli, Concetta, Sorbring, Emma, Skinner, Ann T., Steinberg, Laurence, Tapanya, Sombat, Tirado, Liliana Maria Uribe, Yotanyamaneewong, Saengduean, Alampay, Liane Peña, Al-Hassan, Suha M., Bacchini, Dario, Bornstein, Marc H., Chang, Lei, Deater-Deckard, Kirby, Di Giunta, Laura, Dodge, Kenneth A., Gurdal, Sevtap
Publikováno v:
In Children and Youth Services Review December 2022 143
Autor:
Skinner, Ann T.1 (AUTHOR) askinner@duke.edu, Kealy, Carmen2 (AUTHOR), Ranta, Mette3 (AUTHOR), Benner, Aprile D.4 (AUTHOR), Menesini, Ersilia5 (AUTHOR), Schoon, Ingrid6 (AUTHOR)
Publikováno v:
Social & Personality Psychology Compass. Oct2023, Vol. 17 Issue 10, p1-13. 13p.
Autor:
Al-Hassan, Suha M., Duell, Natasha, Lansford, Jennifer E., Dodge, Kenneth A., Gurdal, Sevtap, Liu, Qin, Long, Qian, Oburu, Paul, Pastorelli, Concetta, Skinner, Ann T., Sorbring, Emma, Steinberg, Laurence, Tapanya, Sombat, Tirado, Liliana Maria Uribe, Yotanyamaneewong, Saengduean, Alampay, Liane Peña, Bacchini, Dario, Bornstein, Marc H., Chang, Lei, Deater-Deckard, Kirby
Publikováno v:
European Journal of Psychology of Education - EJPE (Springer Science & Business Media B.V.); Dec2024, Vol. 39 Issue 4, p3841-3866, 26p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.