Zobrazeno 1 - 6
of 6
pro vyhledávání: '"Skills-lab training"'
Autor:
Ede Nagy, Gloria Matondo Miguel Luta, Daniel Huhn, Anna Cranz, Jobst-Hendrik Schultz, Anne Herrmann-Werner, Till Johannes Bugaj, Hans-Christoph Friederich, Christoph Nikendei
Publikováno v:
BMC Medical Education, Vol 21, Iss 1, Pp 1-11 (2021)
Abstract Background International medical students are frequently confronted with intercultural, psychosocial, and language barriers and often receive lower marks in written, oral, and clinical-practical examinations than fellow local students. Train
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/272c30a66e8d473c82e594fae9ec9384
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Bugaj, T. J., Nikendei, C.
Publikováno v:
GMS Journal for Medical Education, Vol 33, Iss 4, p Doc63 (2016)
Today, skills laboratories or “skills labs”, i.e. specific practical skill training facilities, are a firmly established part of medical education offering the possibility of training clinical procedures in a safe and fault-forging environment pr
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/18ee161ef4ef4222a8dc8e06d2ea6d53
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Krautter, Markus, Dittrich, Ronja, Safi, Annette, Krautter, Justine, Maatouk, Imad, Moeltner, Andreas, Herzog, Wolfgang, Nikendei, Christoph
Publikováno v:
Advances in Medical Education and Practice
Background Although Peyton’s four-step approach is a widely used method for skills-lab training in undergraduate medical education and has been shown to be more effective than standard instruction, it is unclear whether its superiority can be attri
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.