Zobrazeno 1 - 10
of 83
pro vyhledávání: '"Skarderud, F."'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Gowers, S.G., Edwards, V.J., Fleminger, S., Massoubre, C., Wallin, U., Canalda, G., Starkova, L., Hannesdottir, H., Almquist, F., Aronen, P., Scholz, M., Hørder, K., Skarderud, F., Boyadjieva, S.
Publikováno v:
Gowers, S G, Edwards, V J, Fleminger, S, Massoubre, C, Wallin, U, Canalda, G, Starkova, L, Hannesdottir, H, Almquist, F, Aronen, P, Scholz, M, Hørder, K, Skarderud, F & Boyadjieva, S 2002, ' Treatment Aims and Philosophy in the Treatment of Adolescent Anorexia Nervosa in Europe ', European Eating Disorders Review, vol. 10, pp. 271-85. .
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______3062::61c951c16d7b406803b08c59e60185c1
https://portal.findresearcher.sdu.dk/da/publications/944c4020-ba99-11dc-9626-000ea68e967b
https://portal.findresearcher.sdu.dk/da/publications/944c4020-ba99-11dc-9626-000ea68e967b
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.