Zobrazeno 1 - 10
of 107
pro vyhledávání: '"Sjöström, Jesper"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Sjöström, Jesper, Gervind, Andreas
Syftet med den här undersökningen var att få reda på varför man väljer att börja studera till sjökapten och även jämföra om det finns några likheter mellan de som läser tre respektive fyra år. Eftersom vi själva jobbat till sjöss, inn
Externí odkaz:
http://urn.kb.se/resolve?urn=urn:nbn:se:hik:diva-236
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Sjöström, Jesper, Talanquer, Vicente
Publikováno v:
In Current Opinion in Green and Sustainable Chemistry October 2018 13:16-20
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
In this article, we elaborate on the construct ChemoKnowings as subject-specific powerful knowings for chemical agency in the Anthropocene era. Related to constructs such as critical chemical literacy, ChemoCapabilities, and eco-reflexive chemical th
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od_______681::2004c88b649f6a82f26c85061a5877aa
http://urn.kb.se/resolve?urn=urn:nbn:se:mau:diva-51564
http://urn.kb.se/resolve?urn=urn:nbn:se:mau:diva-51564
Autor:
Vallberg Roth, Ann-Christine, Aasa, Sverker, Ekberg, Jan-Eric, Holmberg, Ylva, Sjöström, Jesper, Stensson, Catrin
Rapporten baseras på forskningsdelen i ett forsknings- och utvecklingsprogram som syftar till att, i samverkan mellan förskollärare, ledare och forskare, beskriva och vidareutveckla kunskap om vad som kan känneteckna undervisning i förskola. Und
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od_______681::25e639095a7d32697cb276d3b93a7174
http://urn.kb.se/resolve?urn=urn:nbn:se:mau:diva-47092
http://urn.kb.se/resolve?urn=urn:nbn:se:mau:diva-47092