Zobrazeno 1 - 8
of 8
pro vyhledávání: '"Sivsankar, P."'
Autor:
Vidya Sekhar, Sivsankar P., Easwaran M.A., Subitha L., Bharath N., Rajeswary K., Jeyalakshmi S.
Publikováno v:
Journal of Clinical and Diagnostic Research, Vol 8, Iss 8, Pp ZC12-ZC15 (2014)
Background: School teachers by virtue of their training can influence a large number of children thereby play major role in the planning and implementation of oral health preventive programs. Hence, this study was undertaken with the objective of
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/6411571827bd45feb838e2ef30062b32
Autor:
SEKHAR, VIDYA1 vidya1981_in@yahoo.com, SIVSANKAR, P.1, EASWARAN, M. A.2, SUBITHA, L.3, BHARATH, N.4, RAJESWARY, K.5, JEYALAKSHMI, S.6
Publikováno v:
Journal of Clinical & Diagnostic Research. Aug2014, Vol. 8 Issue 8, p12-15. 4p.
Publikováno v:
South African Journal of Surgery; Vol 54, No 2 (2016); 36-42
Scopus-Elsevier
Scopus-Elsevier
Background: Mobile phone applications (Apps) have become a vital assistant to medical personnel in today’s technologically advanced era. The utility of Apps with case logbook capabilities has not yet been explored.Objectives: To assess and evaluate
Publikováno v:
South African Journal of Surgery, Volume: 54, Issue: 2, Pages: 35-42, Published: JUN 2016
BACKGROUND: Mobile phone applications (Apps) have become a vital assistant to medical personnel in today's technologically advanced era. The utility of Apps with case logbook capabilities has not yet been explored. : To assess and evaluate all curren
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______1575::704b153355ac54eb4bc39b93677f91e0
http://www.scielo.org.za/scielo.php?script=sci_arttext&pid=S0038-23612016000200007&lng=en&tlng=en
http://www.scielo.org.za/scielo.php?script=sci_arttext&pid=S0038-23612016000200007&lng=en&tlng=en
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.