Zobrazeno 1 - 10
of 54
pro vyhledávání: '"Sivananthajothy, P."'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Sivananthajothy P; Undergraduate Medical Education, Cumming School of Medicine, University of Calgary, Calgary, Canada., Adel A; Department of Community Health Sciences, Cumming School of Medicine, University of Calgary, Calgary, Canada., Afhami S; Undergraduate Medical Education, Cumming School of Medicine, University of Calgary, Calgary, Canada., Castrogiovanni N; Undergraduate Medical Education, Cumming School of Medicine, University of Calgary, Calgary, Canada., Osei-Tutu K; Department of Family Medicine, Cumming School of Medicine, University of Calgary, Calgary, Canada., Brown A; Department of Community Health Sciences, Cumming School of Medicine, University of Calgary, Calgary, Canada. allison.brown@ucalgary.ca.; Department of Medicine, Cumming School of Medicine, University of Calgary, Calgary, Canada. allison.brown@ucalgary.ca.
Publikováno v:
Advances in health sciences education : theory and practice [Adv Health Sci Educ Theory Pract] 2024 May; Vol. 29 (2), pp. 611-639. Date of Electronic Publication: 2023 Aug 10.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Exploring caesarean section decision-making in newcomer and Canadian-born women in Edmonton, Alberta
Autor:
P. Sivananthajothy, Z. Mumtaz
Publikováno v:
Annals of Global Health, Vol 82, Iss 3 (2016)
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/cd9281a292654730848da2f270324324
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Osei-Tutu K; Départements de médecine familiale (Osei-Tutu), des sciences de santé communautaires (Ereyi-Osas, Sivananthajothy) et de médecine (Rabi), École de médecine Cumming; Institut O'Brien de santé publique (Osei-Tutu, D. Rabi), Université de Calgary, Calgary, Alb. kannin.oseitutu@ucalgary.ca., Ereyi-Osas W; Départements de médecine familiale (Osei-Tutu), des sciences de santé communautaires (Ereyi-Osas, Sivananthajothy) et de médecine (Rabi), École de médecine Cumming; Institut O'Brien de santé publique (Osei-Tutu, D. Rabi), Université de Calgary, Calgary, Alb., Sivananthajothy P; Départements de médecine familiale (Osei-Tutu), des sciences de santé communautaires (Ereyi-Osas, Sivananthajothy) et de médecine (Rabi), École de médecine Cumming; Institut O'Brien de santé publique (Osei-Tutu, D. Rabi), Université de Calgary, Calgary, Alb., Rabi D; Départements de médecine familiale (Osei-Tutu), des sciences de santé communautaires (Ereyi-Osas, Sivananthajothy) et de médecine (Rabi), École de médecine Cumming; Institut O'Brien de santé publique (Osei-Tutu, D. Rabi), Université de Calgary, Calgary, Alb.
Publikováno v:
CMAJ : Canadian Medical Association journal = journal de l'Association medicale canadienne [CMAJ] 2023 Feb 21; Vol. 195 (7), pp. E289-E291.
Publikováno v:
CMAJ - Canadian Medical Association Journal; 2023, Vol. 195 Issue: 7 pE289-E291, 3p
Autor:
Lam JTH; Department of Paediatrics, University of Toronto and Hospital for Sick Children, Toronto, Ontario, Canada.; Wilson Centre for Research in Education, University of Toronto, Toronto, Ontario, Canada., Coret M; University of Toronto, Toronto, Ontario, Canada., Khalil C; University of Toronto, Toronto, Ontario, Canada., Butler K; Department of Anesthesiology, University of Toronto, Toronto, Ontario, Canada., Giroux RJ; Department of Paediatrics, University of Toronto and St. Michael's Hospital, Toronto, Ontario, Canada., Martimianakis MAT; Department of Paediatrics, University of Toronto and Hospital for Sick Children, Toronto, Ontario, Canada.; Wilson Centre for Research in Education, University of Toronto, Toronto, Ontario, Canada.
Publikováno v:
Medical education [Med Educ] 2024 Dec; Vol. 58 (12), pp. 1442-1461. Date of Electronic Publication: 2024 May 15.
Autor:
Bilgin, Gizem Mayis1 (AUTHOR) gizem.bilgin@anu.edu.au, Munira, Syarifah Liza2 (AUTHOR), Lokuge, Kamalini1 (AUTHOR), Glass, Kathryn1 (AUTHOR)
Publikováno v:
PLoS ONE. 9/30/2024, Vol. 19 Issue 9, p1-17. 17p.