Zobrazeno 1 - 10
of 42
pro vyhledávání: '"Situational engagement"'
Autor:
Jitu Halomoan Lumbantoruan
Publikováno v:
REDIMAT (2023)
The aim of the present exploratory study was to examine students’ situational engagement and motivation in the statistics classroom at Zayed University, in Dubai, United Arab Emirates (UAE). Two instruments were used for this purpose: a) experience
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/86d704de582e43079ad73eac18b53921
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Vongkulluksn Vanessa W., Xie Kui
Publikováno v:
Open Education Studies, Vol 4, Iss 1, Pp 252-272 (2022)
Learning processes often occur at a situational level. Changes in learning context have implications on how students are motivated or are able to cognitively process information.
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/86062a0c374e4fcf9ea764f580401108
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Beatrice Avalos, Sebastián Araneda, Katja Upadyaya, Patricio Cumsille, Jari Lavonen, Katariina Salmela-Aro
Publikováno v:
The Journal of Educational Research. 114:394-403
Situational engagement is a key element in promoting students' maintained interest and focused attention in learning. Most research on students engagement has been variable-centered, and only few studies have examined situational patterns of student
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.