Zobrazeno 1 - 10
of 120
pro vyhledávání: '"Situated Expectancy-Value Theory"'
Autor:
Avner Caspi, Paul Gorsky
Publikováno v:
International Journal of STEM Education, Vol 11, Iss 1, Pp 1-15 (2024)
Abstract Background We tested the broad generality of a model for predicting 9th–10th grade students’ STEM career expectations by age 30, focusing on hard science, mathematics and engineering professions only, known for driving innovation, resear
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/fb863be3ceca4af8a12e2764050c099b
Publikováno v:
Frontiers in Education, Vol 8 (2023)
Online courses were a common and growing format for higher education even before the COVID-19 pandemic, but selection effects made it difficult to understand and generalize about low-income transfer engineering students’ perceptions regarding onlin
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/54cabfdf719d4be7aba1221c1161cb18
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Anthony M. Perry
Publikováno v:
Journal of Research in Technical Careers, Vol 6, Iss 1, Pp 13-29 (2022)
Computing and information sciences (CIS) careers in the United States are expected to grow faster than the average occupation between 2019 and 2029 and educational requirements for these positions span subbaccalaureate and baccalaureate degrees. Desp
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/eb0dfd9beb3c4f2abf18f717613fb9bd
Autor:
Ordene V. Edwards, Ting Dai
Publikováno v:
Frontiers in Education, Vol 7 (2023)
IntroductionWe investigated differences in domain-general expectancy, value, and engagement in school by generation status and how the relationship among these constructs and academic performance differ by generation status.MethodsA total of 573 coll
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/7623bbaebc5d4e7fb6408f7af6cdeb1f
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.